728 x 90

خروج ۶میلیارد دلار سرمایه از ایران طی شش ماه اول سال جاری

خروج ۶میلیارد دلار
خروج ۶میلیارد دلار

رسانه‌های حکومتی از خروج ۶میلیارد دلار سرمایه در شش ماه اول امسال خبر دادند و نوشتند: آمارهای بانک مرکزی نشان می‏دهد رقم خالص حساب سرمایه به منفی ۶میلیارد و ۳۴۱میلیون دلار رسیده است که از خروج این میزان سرمایه از کشور در ۶ماه اول امسال حکایت دارد که در مقایسه با مدت مشابه سال رشدی تقریباً ۶۳درصدی را نشان می‏دهد. (سایت حکومتی دنیای اقتصاد ۲۳دی)

 

روزنامه حکومتی مردمسالاری ۲۳دی درباره سردرگمی و تناقض‌گویی درباره حذف ارز ۴۲۰۰تومانی نوشت: دولت برای اجرای این سیاست با سردرگمی مواجه شده است.  یکی از نگرانی‌های اساسی مردم در این موضوع دارو است که همین حالا هم با تشدید احتمال تغییر سیاست ارز ترجیحی، با افزایش قیمت روبرو شده و این امر موجب شده دسترسی مردم به دارو بسیار کمتر شود و این اتفاق به نارضایتی ها دامن زده و  اظهارنظرهای متفاوت و البته متناقض دولت از رئيسی گرفته تا مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باعث سردرگمی در کشور شده و هیچ‌کس نمی داند چه بر سر بخش دارو خواهد آمد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a9e7dab-52a9-471e-b2bf-72faf1c9d443"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات