728 x 90

خبرگزاری فرانسه: ۱۰کشته پس از حملات پهپادی به نیروهای وابسته به رژیم ایران در سوریه

آلبوکمال سوریه
آلبوکمال سوریه

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه ۱۰بهمن در گزارشی از حملات پهپادی به نیروهای وابسته به رژیم آخوندی در سوریه به نقل از دیدبان حقوق بشر سوریه نوشت: در پی حملات پهپادی به نیروهای وابسته به رژیم ایران در سوریه ۱۰نفر کشته شدند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: یک ناظر جنگ گفت که در مجموع ۱۰نفر در یک سلسله حملات پهپادی که جناح های طرفدار رژیم ایران را در شرق سوریه هدف قرار دادند، کشته شدند، از جمله ۳نفر در حملات روز دوشنبه کشته شدند.
دیدبان حقوق‌بشر سوریه مستقر در انگلستان گفت که یکی از فرماندهان طرفدار رژیم ایران در میان سه کشته در حملات پهپادهای روز دوشنبه بود و افزود که آنها در حال بازرسی محل حملاتی بودند که عصر روز گذشته انجام شده بود که شش کامیون یخچالدار هدف قرار گرفتند.
دیدبان روز دوشنبه گفت: «یک فرمانده یک گروه تحت حمایت رژیم ایران و دو تن از همراهانش که همگی غیرسوری بودند، صبح امروز در پی حملات مجدد پهپادها کشته شدند».
وانت فرمانده در حالی که وی در حال بازرسی از محل حمله شامگاه یکشنبه بود که کاروانی متشکل از ۶ کامیون یخچال دار حامل سلاحهای ایرانی را از عراق به سوریه منهدم کرد، هدف قرار گرفت.
رامی عبدالرحمن، رئیس دیدبان روز یکشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: کاروان کامیونها سلاحهای ایرانی حمل می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/425636d4-c928-4aa7-9d02-dfdc82440637"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات