728 x 90

خبرگزاری فرانسه: مریم رجوی؛ رئیسی، خامنه‌ای و اژه‌ای را "جوخه آدم‌خوار" توصیف کرد

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از گردهمایی جهانی ایران آزاد در روز ۱۹تیر نوشت: اپوزیسیون ایران مخالف رژیم ایران، روز شنبه یک جلسه فیزیکی و مجازی ترکیبی برگزار کرد که گفته است از حیث وسعت، بی‌سابقه بود و ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور آتی را به‌عنوان "دژخیم" رژیمی که انتخابش نشان‌دهنده ضعف آن بود، شدیداً زیر ضرب برد.

این رویداد هزاران عضو سازمان مجاهدین خلق ایران (MEK / PMOI) را در پایگاه خود در آلبانی با حامیان سراسر جهان به‌صورت آنلاین از جمله سناتورهای آمریکایی، نمایندگان انگلیس و قانونگذاران فرانسه و هم‌چنین تظاهرات در شهرهایی از جمله برلین پیوند داد.

 

مجاهدین خلق که شاخه سیاسی آن شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) است، به‌دنبال "سرنگونی" رژیم ایران است. سازمان مجاهدین، رئیسی را متهم می‌کند که مسئول اعدامهای گسترده هزاران نفر از اعضای آن در سال۱۹۸۸ است.

مریم رجوی، رئیس شورای ملی مقاومت ایران، در این مراسم از پایگاه اشرف۳ در آلبانی گفت: "رژیم آخوندها در بن‌بست است. .. مردم ایران در آستانه پیروزی هستند و ایران را آزاد خواهند کرد. "

رجوی با اشاره به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا و بحران اقتصادی ایران افزود: "ما در یک نقطه سرنوشت‌ساز ایستاده‌ایم که همه چیز امکانپذیر است. " وی انتخابات ژوئن را "نمایشی" دانست و پیش‌بینی کرد پیروزی رئیسی برای علی خامنه‌ای ولی‌فقیه کابوسی خواهد بود.

رجوی گفت در حالی‌که تهدیدات رو به افزایش هستند ارتقای رئیسی نشان داد که خامنه‌ای می‌خواهد "همزمان با تهدیدها" صفوف خود را متحد کند و قدرت را حفظ کند.

رجوی افزود: "اما آنها قبر خودشان را حفر کرده‌اند. آنها مانند عقربی هستند که هنگام محاصره شعله‌های آتش خود را نیش می‌زنند... تاریخ انقضای این دیکتاتوری دینی فرا رسیده است. "

وی انتخابات رئیسی را با اعلام حکومت نظامی در سال۱۹۷۸ توسط شاه مخلوع محمدرضا پهلوی مقایسه کرد و گفت "که نتیجه‌یی برخلاف انتظار او داشت" که منجر به انقلاب شد.

 

"جوخه آدمخواران"

رئیسی، که اوایل ماه اوت روی کار آمد، توسط شورای ملی مقاومت ایران و گروه‌های حقوق بین‌الملل متهم می‌شود که نقشی کلیدی در اعدام هزاران زندانی مخالف - که عمدتاً وابسته به اعضای مجاهدین خلق هستند، داشته است.

وی متهم است که بخشی از یک "کمیته مرگ" ۴نفره است که محکومان را بدون هیچ‌گونه آئین دادرسی به مرگ می‌فرستد. شورای ملی مقاومت ایران این رقم را نزدیک به ۳۰هزار نفر اعلام کرده است.

سال گذشته، ۷گزارشگر ویژه سازمان ملل به دولت ایران گفتند که "این واقعه ممکن است جنایاتی علیه بشریت باشد" و اگر تهران پاسخگویی کامل نشان ندهد خواستار یک تحقیق بین‌المللی می‌شوند.

مریم رجوی، رئیسی، خامنه‌ای و اژه‌ای رئیس جدید قضاییه را "جوخه آدم خوار" توصیف کرد که باید به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

رجوی افزود: به‌دلیل حوادث سال۱۹۸۸، رئیسی هرگز اجازه سخنرانی در سازمان ملل در نیویورک را ندارد.

رجوی گفت: "بگذارید بار دیگر در این سرزمین مادری مجروح، گل بکاریم."

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16113db3-a630-487b-aa96-7e3791cd0dcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات