728 x 90

خبرنگار فارین پالیسی: مشکل خروج سپاه از فهرست رفع شد، ایران دیگر ضمانت سیاسی نمی‌خواهد

هتل کوبورگ وین
هتل کوبورگ وین

استفانی لیختن اشتاین خبرنگار فارین پالیسی روز ۱۳مرداد در یک رشته توئیت درباره شروع مذاکرات اتمی ایران در وین نوشت: مشکل خروج سپاه از فهرست رفع شد، ایران دیگر ضمانت سیاسی نمی‌خواهد.

 

توئیت خبرنگار فارین پالیسی نوشت:

مقام ارشد اتحادیه اروپا در مورد مذاکرات برجام: هدف از مذاکرات فعلی در وین، پایان دادن به متن ارائه شده توسط جوزپ بورل در ۲۱ژوئیه است. فضا برای مذاکره تمام شده است. ما در حال بحث روی ۴-۵ "مسأله فنی"هستیم. ما در حال"تنظیم دقیق" آنها هستیم.

در مورد چشم‌انداز موفقیت: " فکر می‌کنم احتمال واقعی توافق وجود دارد، اما آسان نخواهد بود. «مشکل خروج سپاه از فهرست رفع شد. توافق شده است که پس از دیدار مستقیم آمریکا و ایران، در آینده مورد بحث قرار گیرد».

مانع ضمانت‌ها نیز حل شده است. «ایران دیگر ضمانت سیاسی نمی‌خواهد. ما به این نگرانی [ضمانت‌ها] در متن به شیوه‌ای کاملاً اساسی می‌پردازیم. ایران از آنچه در متن ضمانت‌ها گنجانده شده راضی است».

درباره تحقیقات پادمان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: از اظهارات مقامات ارشد اتحادیه اروپا مشخص شد که این موضوع حل نشده است. یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت که این موضوع "در چارچوب برجام مورد بحث قرار نمی‌گیرد."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65abe287-a013-42de-9afb-e3ecf6cc54c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات