728 x 90

خبرنگار سی.بی.اس از عرشه ناو هواپیمابر: به‌نظر می‌رسد این ناو برای یک جنگ آماده می‌شود

بازدید خبرنگاران بر فراز ناو یو اس اس آبراهام لینکلن
بازدید خبرنگاران بر فراز ناو یو اس اس آبراهام لینکلن

ناو هواپیمابر یو.اس.اس آبراهام لینکلن که از جنگ با رژیم ایران که در این حوالی است اجتناب می‌کند به‌نظر می‌رسد که برای یک جنگ آماده می‌شود. در این ناو روزانه ۸۰تا ۱۰۰پرواز شناسایی و آموزشی انجام می‌شود.

نیروهای آمریکا به‌طور معمول در این آبها گشت می‌زنند ولی این به همه چیز شبیه است غیر از یک کار معمول!

سروان ویلیام رید در پاسخ به این سؤال که پیام اعزام این ناو به رژیم ایران چیست گفت:‌پیام این است ما این جا هستیم و آماده‌ایم و ما کاملاً آماده و آموزش دیده به اینجا آمده‌ایم و آماده عمل هستیم.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز گذشته گزارش داد ناو هواپیمابری که کاخ سفید دستور اعزام آنرا به خاورمیانه داده بود، در خارج از خلیج‌فارس باقی می‌ماند.

اعزام این ناو به‌خاطر تهدیدات مشاهده شده از جانب رژیم ایران بود. ناو هواپیمابر یو.اس.اس آبراهام لینکلن روز دوشنبه در (۳۲۰کیلومتر) از ساحل دریای عمان بود.

 

به‌نوشته آسوشیتدپرس، دریاسالار جان اف.جی وید، فرمانده گروه تهاجمی ناو آبراهام لینکلن در پاسخ به این پرسش که چرا ناو به خلیج‌فارس وارد نشده است، گفت که این نیروها می‌توانند مأموریت را در هر مکان و هر زمان انجام دهند.

 

آسوشیتدپرس دوشنبه ۱۳خرداد نوشت: « ناو یو.اس.اس آبراهام لینکلن میزبان نمایندگان رسانه‌ها بود. خبرنگاران پس از دو ساعت پرواز از امارات متحده عربی به ناو رسیدند و چهارساعت روی این ناو بودند آن هم در حالی که سربازان با دوربین تمام مراحل بازدید آنها را ثبت می‌کردند.»

 

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) یک مانور مشترک نیروها در دریای عرب در جنوب دریای عمان برگزار کرد.

سنتکام اعلام کرد: روز شنبه اول ژوئن ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و گروه ضربت آن همراه با هواپیماهای مربوط به آن و نیز یک فروند هواپیمای بمب‌افکن بی‌۵۲در این مانور شرکت کردند.

هدف این مانور، به کار گیری ادوات زمینی، هوایی و دریایی برای کارآیی قویتر و مؤثرتر، اعلام شده است. ژنرال جوزف گواستلا، فرمانده نیروهای هوایی ترکیبی، گفت: ما طوری آرایش گرفته‌ایم که با هر گونه تهدیدی برای نیروهای آمریکایی در این منطقه مقابله کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39d388f6-ead7-48f3-b23b-f7af53e2a2f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات