728 x 90

خاویر سارسالخوس: تصویب قاطع قطعنامه‌ها علیه رژیم و کنفرانس نمایندگان پارلمان اروپا با حضور خانم مریم رجوی

کنفرانس در پارلمان اروپا با حضور خانم مریم رجوی
کنفرانس در پارلمان اروپا با حضور خانم مریم رجوی

خاویر سارسالخوس رئیس مشترک گروه دوستان ایران آزاد روز سوم آذر در سه پست در شبکه ایکس درباره کنفرانس در پارلمان اروپا-استراسبورگ، با عنوان «ایران: سرکوب در داخل، جنگ‌افروزی و تروریسم در خارج» و تصویب قعطنامه‌های پارلمان اروپا علیه رژیم آخوندی نوشت:

(۱)

پارلمان اروپا امروز با اکثریت قاطع قطعنامه جدیدی را در محکومیت اقدامات رژیم مذهبی ایران تصویب کرد.

(پارلمان اروپا) ادامه بدتر شدن وضعیت حقوق‌بشر و قتل زنان را محکوم می‌کند. خواستار آزادی همه مدافعان حقوق‌بشر و پایان دادن به بازداشتهای خودسرانه، خشونت پلیس و اجرای احکام اعدام است.

(۲)

چندین نماینده پارلمان اروپا از گروه‌های سیاسی مختلف در پارلمان اروپا این هفته همبستگی‌مان را با ویدال کوادراس نشان داده و ما حمله‌یی را که نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا متحمل شد، محکوم می‌کنیم.

ما اعتماد داریم که مقامات اسپانیا هر کاری که ممکن است انجام می‌دهند تا عاملان آن را به دست عدالت بسپارند.

(۳)

این هفته، مریم رجوی رهبر شورای ملی مقاومت ایران از پارلمان در استراسبورگ بازدید کرد تا با نمایندگان پارلمان اروپا در مورد وضعیت ایران و سرکوب وحشتناکی که رژیم علیه مردم ایران انجام می‌دهد گفتگو کند.

ما باید همبستگی‌مان را با کسانی که در ایران و در تبعید، در مخالفت با این رژیم متحد شده و از طرح اصلاحات به رهبری مریم رجوی برای یک ایران آزاد، سکولار، دموکراتیک و کثرت‌گرا حمایت می‌کنند، ابراز کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e1d16a1-743c-4ae1-bacd-9a7c8e682d60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات