728 x 90

خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی: رژیم ایران موبایلها و پاسپورتها و حلقه‌های ازدواج قربانیان را به غارت برد

هواپیمای سرنگون‌شده اوکراینی توسط سپاه پاسداران
هواپیمای سرنگون‌شده اوکراینی توسط سپاه پاسداران

سنت توماس تایمز ژورنال روز ۲۷خرداد در رابطه با غارت اموال قربانیان هواپیمای اوکراینی نوشت: خانواده قربانیان گفتند مقامات رژیم ایران موبایل‌ها، حلقه‌ها و پاسپورتهای قربانیان هواپیمای ساقط شده را به غارت بردند.

- مقامات رژیم ایران قبل از تحویل اجساد قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی، آنها را از هر گونه جواهرات، پاسپورت و سایر متعلقات شخصی جدا کردند.
پیتر بورو اگزمینر روز ۲۷خرداد نوشت: خانواده‌های کانادایی قربانیان پرواز752 خواستار برنامه‌ای با جدول زمانی برای حسابرسی از رژیم ایران هستند.
اتاوا — خانواده‌های کانادایی‌های کشته شده در ساقط شدن هواپیمای غیرنظامی توسط رژیم ایران در ماه ژانویه، در حال کسب آمادگی برای سؤال‌پیج کردن وزیر امور خارجه کانادا، فرانسوا-فیلیپ شامپاین درباره برنامه دولت فدرال برای حسابرسی از رژیم ایران هستند.

۵۵کانادایی و ۳۰ساکن دائم کانادا از جمله ۱۷۶ نفری بودند که هنگام سرنگون شدن هواپیمای PS۷۵۲ توسط پاسداران رژیم ایران اندکی پس از برخاستن از تهران، در ۸ژانویه، کشته شدند.
خانواده‌های قربانیان قرار است هفته آینده با شامپاین دیدار کنند، و افرادی که انجمن خانواده‌های قربانیان پرواز PS۷۵۲ را تشکیل داده‌اند، گفتند که قصد دارند از او خواستار یک نقشه‌مسیر و جدول زمانی برای حسابرسی از ایران شوند.

نخست وزیر جاستین ترودو می‌گوید دولت فدرال هم‌چنان به رژیم ایران برای ارائه پاسخ، از جمله درخواستهایی که این کشور دستگاه ضبط اطلاعات پرواز هواپیما را برای تجزیه و تحلیل به فرانسه تحویل دهد، فشار می‌آورد.
اما ترودو می‌گوید رژیم ایران گفته است به‌دلیل COVID-۱۹ نمی‌تواند به‌اصطلاح جعبه‌های سیاه را ارسال کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/677bb606-5c58-4493-b0bb-482f6abf7bfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات