728 x 90

تصدیق ناگزیر و اعتراف تحمیلی رئیس زندانهای رژیم به واقعی بودن تصاویر هک شده از دوربینهای شکنجه‌گاه اوین

حمید محمدی رئیس جنایتکار زندان اوین
حمید محمدی رئیس جنایتکار زندان اوین

خانم مریم رجوی:

پرونده نقض وحشتناک و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران به‌خصوص پرونده رفتار رژیم در زندانها باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود.
بار دیگر از دبیرکل ملل متحد، کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر و گزارشگران ملل متحد و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر می‌خواهم به فوریت برای بازدید از زندانهای رژیم ایران و ملاقات با زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی اقدام کنند.
زندانیان باید از حق حیات و ممنوعیت از شکنجه و برخورداری از خدمات پزشکی به‌ویژه در سونامی کرونا در ایران برخوردار شوند. زندانیان حتی به‌طور موقت باید آزاد شوند.
زندان در رژیم ایران هیچ معنا و مفهومی جز شکنجه‌گاه و قتلگاه ندارد. سردمداران رژیم باید به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار بگیرند.

 

 

تصدیق ناگزیر و اعتراف تحمیلی رئیس زندانهای رژیم

به واقعی بودن تصاویر هک شده از دوربینهای شکنجه‌گاه اوین

و فاجعه دردناک و ضدانسانی در زندانهای رژیم

همراه با عذرخواهی مبتذل و مسخره از خامنه‌ای و زندانبانان!

 

قبول مسئولیت توسط یک مهرهٔ دست چندم

برای دربردن خلیفهٔ ارتجاع، سرجلاد رئیسی و سردژخیم اژه‌ای

 

عکس

سه روز پس از انتشار تصاویر برخی دوربینهای هک شده در زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی که گوشه‌یی از رفتار دردناک و ضدانسانی مأموران خامنه‌ای را با زندانیان بی‌دفاع نشان می‌دهد، رئیس سازمان زندانهای رژیم، جانوری به نام حاج محمدی در یک اعتراف تحمیلی و تصدیق ناگزیر به واقعی بودن تصاویر هک شده از دوربینهای شکنجه‌گاه اوین اذعان کرد. اما در منتهای مسخرگی و ابتذال به عذرخواهی از خامنه‌ای و زندانبانان بی‌شرف رژیم پرداخت و این وحوش را «زندانبانان شریف» لقب داد.

 

پیداست که قبول مسئولیت و عذرخواهی توسط یک مهرهٔ دست چندم، تلاش مذبوحانه و بیهوده برای دربردن خامنه‌ای خلیفهٔ ارتجاع و سرجلاد رئیسی رئیس‌جمهور رژیم و سردژخیم اژه‌ای رئیس قوه قضاییه آخوندهاست. وانگهی همه کسانی که در ۴۳سال گذشته زندانهای فاشیسم دینی را تجربه کرده و شاهد اعدام و شلاق‌زدن در جمعه‌بازارهای آن بوده‌اند به‌روشنی روز می‌دانند که این تصاویر دردناک جزء بسیار کوچکی از واقعیت رژیم اعدام و قتل‌عام و شکنجه‌های توصیف‌ناپذیر درباره بیش از نیم میلیون زندانی سیاسی دستگیر شده است که ۱۲۰هزار نفر از آنها اعدام شده‌اند.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز دوم شهریور گزارش کرد: رئیس سازمان زندانهای ایران روز سه‌شنبه اذعان کرد که فیلمهایی که توسط گروهی از هکرها از زندان بدنام اوین به‌دست آمده واقعی است.

اظهارات محمد مهدی حاج محمدی یک روز پس از آن منتشر شد که آسوشیتدپرس بخش‌هایی از ویدئوها، و گزارشی را در مورد سوءاستفاده در تأسیسات شمال تهران منتشر کرد. جایی که مدتهاست به‌خاطر نگهداری زندانیان سیاسی و هم‌چنین کسانی که با غرب ارتباط داشته‌اند معروف بوده و رژیم ایران از این افراد در مذاکرات بین‌المللی به‌عنوان برگه معامله استفاده کرده است.

آسوشیتدپرس افزود: زندان اوین از سال۱۳۵۰ در زمان شاه به‌خاطر شکنجه‌هایش شهرت داشته است.

در سال۱۳۸۸ هم بسیاری از معترضان دستگیر شده به انتخاب محمود احمدی‌نژاد به اوین برده شدند.

 

در قسمتی از یک فیلم، مردی آینه حمام را می‌شکند تا رگ دست خود را بزند. زندانیان و حتی نگهبانان در صحنه‌های ضبط شده توسط دوربینهای نظارتی یکدیگر را کتک می‌زنند. زندانیانی که در اتاق های مجرد با تختهای دو طبقه خوابیده بودند، سه تایی به دیوارها چسبیده بودند و خود را در پتو می‌پیچیدند تا گرم بمانند.

برخی از صحنه‌ها هم‌چنین با عکسهای این مرکز که قبلاً توسط روزنامه‌نگاران گرفته شده بود، و هم‌چنین تصاویر زندان مطابقت داشت که در عکسهای ماهواره‌یی توسط آسوشیتدپرس دیده شده است. یک حساب آنلاین که این فیلمها را با آسوشیتدپرس به اشتراک گذاشت خود را "عدالت علی" می‌نامد.

این حساب اینترنتی به سؤالات آسوشیتدپرس در مورد گروهشان و نحوه انجام دادن هک پاسخ نداد.

 

همزمان با انتشار تصاویر شکنجه‌گاه اوین

دادستان ارتجاع در تهران با وقاحت بی‌منتها اعلام کرد

عملکرد لاجوردی معدوم سردژخیم اوین در سالهای اول دهه۶۰ الگویی برای زندانبانان و مسئولان قضایی کشور است

 

دادستان تهران هم‌چنین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید لاجوردی، اظهار داشت: شهید لاجوردی در راستای اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمان و زندانیان خدمات خالصانه‌ای را ارائه کردند و عملکرد این شهید بزرگوار الگویی برای زندانبانان و مسئولان قضایی کشور است.

 

یک سایت حکومت آخوندی:

مشکل امنیتی و ضربه بزرگ برای نهادهای امنیتی

احتمالا به‌زودی شاهد شناسایی برخی افراد از روی تصاویر چهره‌های آنها خواهیم بود

 

سایت حکومتی مدارا نوشت: نه فقط انتشار این تصاویر، بلکه هک شدن این دوربین‌ها مشکل امنیتی بزرگی را برای نهادهای امنیتی فراهم کرده (و خواهد کرد). احتمالاً به‌زودی شاهد شناسایی برخی افراد از روی تصاویر چهره‌های آنها خواهیم بود که هکرها شناسایی‌شان کرده و مشخصاتشان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. این مسأله به خودی خود، ضربه بزرگی به نهادهای امنیتی وارد خواهد کرد. حتی اگر تصاویر آنها در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر نشود، این تصاویر برای سرویس‌های خارجی بسیار با ارزش خواهد بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ee51a0a-f51e-48dd-9f74-4070908bd92f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات