728 x 90

خامنه‌ای؛ وحشت از قیام و مجاهدین: ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند

آتش زدن خودروی نیروهای سرکوبگر  توسط جوانان قیام - عکس از آرشیو
آتش زدن خودروی نیروهای سرکوبگر توسط جوانان قیام - عکس از آرشیو

ولی‌فقیه ارتجاع که در این ایام صورت خود و رژیمش را با سیلی تحریم سرخ نگه‌داشته، در دیدار روز چهارشنبه برای تسلی دادن بازماندگان تلفات امنیتی رژیم و تلفات رژیم در سوریه که خامنه‌ای آنها را دجالانه شهدای دفاع از حرم قلمداد می‌کند، پیشاپیش به هوشیار کردن کلیه ارگانها و مهره‌های سرکوبگر رژیم نسبت به آنچه در سال ۹۸در پیش است پرداخت.

این برخلاف حرفهای آخوند روحانی در روزهای قبل از آن بود که تلاش می‌کرد وضعیت را بعد از ۱۳آبان عادی و بهتر از قبل نمایش بدهد.

خامنه‌ای برای خارج کردن دستگاه ضربه خوردهٔ ولایت از رخوت و غفلت، با اشاره تلویحی به برایان هوک و کمکهای موهوم آمریکا به مجاهدین گفت، هدف آمریکا با مأموران مخصوصی که برای مقابله با نظام می‌گذارند و به مجاهدین و امثال اینها کمک می‌کنند، نقشه اینها این است بلکه بتوانند به کمک تحریم و کارهای ضدامنیتی دو دستگی و جنگ داخلی ایجاد کنند. ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند.

خامنه‌ای -۲۱آذر ۹۷

هدف آمریکا با این کارهای اخیر -این کارهایی که در این یکی دو سال گذشته کردند که قلم درشتش تحریم همه‌جانبه‌ٔ اقتصادی است- و کارهایی که دارند می‌کنند، توطئه‌هایی که دارند می‌کنند مأموران مخصوصی برای مقابله‌ٔ با ایران می‌گذارند، به دشمنان گوناگون ایران -منافقین و امثال اینها- کمک می‌کنند نقشه اینها این است که بلکه بتوانند به کمک تحریم و به کمک‌کارهای ضدّامنیتّی و مانند اینها در جمهوری اسلامی، در کشور عزیز ایران اسلامی ما دو دستگی و اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کنند؛ هدفشان این است، همه‌ٔ تلاش خودشان را هم در این راه مصرف کردند.

این‌که اینها گفتند در سال ۹۷ما چنین می‌کنیم، چنان می‌کنیم، و نقشه‌هایی را برای جمهوری اسلامی ابراز کردند -یعنی در واقع نقشه‌شان لو رفت- این ممکن است فریب باشد؛ ممکن است جنجال را برای سال ۹۷بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند.

ما نباید غافل بشیم ما نباید خواب برویم توصیه من به همه جوانها مون به همه مجموعه‌های گوناگون کشور به همه اصناف کشور به همه جریانهای سیاسی کشور این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند، مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند، بیدار باشند اگر ما غافل باشیم ما خواب برویم همان دشمن ضعیف زهر خودش رو خواهد ریخت.

 

همزمان نماینده ولی‌فقیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد، در پاسخ به اظهارات وزیر خارجه آمریکا و محکومیت بین‌المللی پروژه‌های موشکی رژیم که نخستین بار توسط مجاهدین افشا‌ شده است، در یک مظلوم نمایی مضحک ادعا کرد که آمریکا حمایت خود از تروریسم را، به یک گروه جاه‌طلب تروریستی، مجاهدین خلق گسترش داده است. گروهی که بیش از ۱۷هزار از مقامات و مهره‌های رژیم را در ایران و عراق کشته است. کسانی که در حال حاضر با شخصیتهای عالی در واشنگتن گرم می‌گیرند تا رژیم ایران را از طریق فعالیتهای تروریستی بی‌ثبات کنند.

 

نماینده رژیم: امروزه آمریکا علاوه بر انتقال عناصر داعش به افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی حمایت خود از تروریسم را به یک گروه جاه‌طلب تروریستی ام.کا. او، مجاهدین خلق گسترش داده است که بیش از ۱۷۰۰۰از مردم ایران را کشته است، ۱۷۰۰۰ایرانی از جمله کودکان زنان و دختران، مقامات و مردم عادی و بسیاری از عراقیان را نیز بهمین ترتیب. کسانی که در حال حاضر با شخصیتهای عالی در واشنگتن گرم می‌گیرند تا ایران را از طریق فعالیتهای تروریستی بی‌ثبات کنند.

 

تلویزیون شبکه یک (رژیم)۹۳/۴/۷- خامنه‌ای: شما می‌بینید همان کسانی‌که این جنایت را مرتکب شدند و جنایتهای دیگر که گفته می‌شود حدود ۱۷هزار شهید ترور در این چند سال در کشور بودند همانهایی که این جنایات عظیم و تکان‌دهنده را مرتکب شدند رفتند در آغوش غربیها از طرف آنها استقبال شدند امروز هم شما می‌بینید می‌روند در پارلمانهای غربی در آمریکا، در اروپا، در مراکز دولتی اینها در مراکز سیاسی اینها حضور پیدا می‌کنند و از طرف آنها استقبال می‌شوند

 

جانشین سرکرده سپاه پاسداران ۱۶شهریور۹۲

پاسدار سلامی: شما ملاحظه بفرمایید از ۱۷هزار شهید تروری که در چند روز گذشته یادواره تجدید از اونها برگزار شد ۱۶هزار نفراز این شهدای ترور توسط گروهک منافقین به‌ شهادت رسیدند، این درصد بسیار بالایی است

 

عملیاتهای متعددی اینها انجام دادن که عملیات مرصاد که ازدید اونها فروغ جاویدان نامیده میشه، این عملیات بسیار سنگینی بود.

 

به‌ اندازه قتل‌عامهای ناشی از تهاجم هسته‌یی آمریکا به ناکازاکی و هیروشیما اینها کشته گرفتند از مردم ایران و عراق.

 

شما دقیقاً واقف هستید که اینها بودند که با جاسوسی در محیط هسته‌یی ما یک فضای خیالی و موهومی و تصنعی در نظام بین‌الملل نسبت به فعالیت هسته‌یی ما ایجاد کردند و هرآنچه که امروز ملت ایران از تحریم از کاهش تعاملات جهانی و تأثیرات آن می‌بینه همه ناشی از خیانتی است که اینها به ملت ایران کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3354e0f-a822-4553-bbad-43de8068f15a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات