728 x 90

خامنه‌ای به سرکردگان و ایادی ترسیده نظام دلداری داد که جنگی نخواهد شد/ سخنگوی مجاهدین:‌جنگ اصلی با نظام ولایت و نجاست، جنگ مردم ایران و ارتش آزادی و کانون‌های شورشی است.

سخنگوی مجاهدین -۲۵ اردیبهشت۹۸
سخنگوی مجاهدین -۲۵ اردیبهشت۹۸

همزمان با تکذیب خبر نیویورک تایمز درباره اعزام ۱۲۰هزار نیروی آمریکایی به منطقه توسط رئیس‌جمهور آمریکا، ولی‌فقیه ارتجاع برای دلداری سرکردگان و ایادی رژیم بار دیگر به آنها اطمینان داد که جنگی نخواهد شد.

خامنه‌ای گفت: «بعضی هم مسأله‌ٔ جنگ را در روزنامه و در فضای مجازی و مانند اینها مطرح می‌کنند حرف بیخودی است. جنگی بنا نیست انجام بگیرد و به توفیق الهی انجام هم نخواهد گرفت. نه ما دنبال جنگیم، آنها هم به صرفه‌شان نیست که دنبال جنگ باشند و می‌دانند که به صرفه‌شان نیست.... هیچ‌ کس از هیبت ظاهری آمریکا نباید بترسد... بنابراین دشمن را بعضی‌ها خیلی بزرگ و خطرناک نکنند».

خامنه‌ای همچنین با تودهنی به مذاکره‌جویان داخل رژیم اعلام کرد: «مذاکره سم است! با این دولت کنونی سم مضاعف است».

خلیفه نظام برای این‌که اوضاع از دستش در نرود سیاست سرکوب و انقباض در همه زمینه‌ها را به خورد سرکردگان ترسیده و ایادی وحشت‌زده نظام داد و گفت گزینه قطعی رژیم به‌گفته او « مقاومت در همه زمینه‌ها» است. خامنه‌ای به آنها اطمینان داد که «فلز نظام»‌ زهوار دررفته آخوندها مستحکم است. «تولیدات نظامی» از جمله «موشکهای نقطه زن بالستیک و کروز با برد ۲هزار کیلومتر» ادامه می‌یابد و امکان دارد رژیم به غنی‌سازی ۲۰درصدی اورانیوم روی بیاورد.

خلیفه ارتجاع درباره جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی رژیم در سوریه، عراق،‌ یمن و لبنان گفت: «عمق راهبردی ما در منطقه خیلی مهم است؛ خب برای هر کشوری مهم است؛ عمق راهبردی سیاسی و امنیّتی، مؤلّفه‌ٔ اساسی‌ای است برای حیات همه‌ٔ دولتها و ملّتها و ما بحمدالله عمق راهبردی‌مان در منطقه خیلی خوب است؛ اینها از این ناراحتند، می‌گویند بیایید روی مسائل منطقه صحبت کنیم یعنی شما عمق راهبردی‌تان را از دست بدهید؛ روی اینها می‌گویند مذاکره کنیم.

خامنه‌ای در یک لگد آشکار به آخوند روحانی افزود:‌ «شرطی نکردن اقتصاد کشور به تصمیم این و آن؛ یکی از مسائل مهم این است. اقتصاد را به این وابسته نکنیم که ببینیم آیا آمریکا آن معافیّتها را تمدید خواهد کرد یا نخواهد کرد... خود ما که مسئولان حکومتی هستیم، خیلی از فعّالیّتهای خودمان را به این موکول کرده‌ایم که ببینیم آن طرف که در اختیار ما نیست چه تصمیمی خواهد گرفت. خب وقتی ما این کار را می‌کنیم، فلان تاجر، فلان سرمایه‌گذار، فلان کار‌آفرین هم همین‌ جور ملاحظه خواهد کرد».

ولی‌فقیه ارتجاع در لگد بعدی به روحانی گفت: «برای اصلاح امور هم چشم به خارج از کشور نداشته باشید؛ دیگران به ما کمکی نخواهند کرد. بلکه ضربه می‌زنند؛ خارج به ما ضربه می‌زند. اروپا را ملاحظه می‌کنید؟ این کشورهای اروپایی که دیگر آمریکا نبودند، ما با اینها که دعوایی نداشتیم. ما که با اینها اختلاف نداشتیم. با بعضی‌شان به‌اصطلاح روابط خوب دوستانه هم داشتیم. ملاحظه می‌کنید چه جوری برخورد کردند در همین قضیّه‌ٔ برجام و تعهداتشان و مانند اینها. حالا جالب هم این است که مدام هم تکرار می‌کنند که «ما پایبند برجامیم».

خامنه‌ای همچنین با توسری زدن به اوباما به‌نحو سخیفی تلاش کرد اشل خود را بالا ببرد و گفت:‌ «در دولت قبل از اینها که ظاهرشان خیلی اتو‌کشیده‌تر و بهتر از اینها بود، اوباما یک نامه‌ٔ «فدایت شوم» برای ما نوشت و ما هم بعد از مدّتی یک جوابی به او دادیم و بلافاصله نامه‌ٔ دوّم را نوشت؛ من می‌خواستم باز هم جواب بدهم که در این بین فتنه‌ٔ ۸۸پیشآمد کرد؛ خوشحال رفتند سراغ فتنه‌گرها و دفاع از فتنه، حمایت از فتنه».

سخنگوی مجاهدین در مورد حرفهای خامنه‌ای گفت:‌

«اولاً- جفتک اندازیهای خلیفهٔ فرتوت ارتجاع پس از بمب‌گذاری در امارات و فرستادن پهپاد انفجاری به سعودی، تنها راه برای دلداری و آرام سازی سرکردگان ترسیده و ایادی وحشت‌زده است. اما رژیم با هر جفتک تروریستی، بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.

ثانیاً- خامنه‌ای بیش از هر کس و قبل از هر کس از آمریکا و از جنگ می‌ترسد و گمان می‌کند وقتی جنگی در میان نباشد می‌تواند با سرکوب و انقباض رژیم را حفظ کند.

اما شکلکهای ظریف در خارج، بگیر و ببندهای آخوند جلاد رئیسی و آخوند دژخیم علوی در داخل و اقدامات تروریستی پاسدار سلیمانی در منطقه راه به جایی نخواهد برد.

ثالثاً – جنگ اصلی با نظام ولایت و نجاست، جنگ مردم ایران و ارتش آزادی و کانون‌های شورشی است. خلیفهٔ ارتجاع هم‌چون شاه در مرحله پایانی، از باتلاق و مرداب خلاصی ندارد. مرگ شاه سلطان ولایت محتوم و گریز ناپذیر است».

آخوند روحانی رئیس‌جمهور شیاد ارتجاع بار دیگر با نمک پاشیدن بر زخم‌های سیل‌زدگان با وقاحت بی‌مانند ادعا کرد: «در ماجرای سیل شاهد بودیم... که آن اتحاد توانست یک تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کند».

آخوند روحانی هراسان از اعزام ناوگان آمریکایی به منطقه گفت: «صبح ناوگانش را می‌فرستد و شب شماره تلفن می‌دهد».

 

 

ناظران سیاسی بازی گربه با موش را که رژیم درهم شکسته آخوندی باشد موجب تکدر خاطر رئیس‌جمهور ارتجاع می‌دانند که به آمریکا امید بسته و به‌گفته خامنه‌ای بسیاری از کارها را به تصمیم های آمریکا موکول کرده بود.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48531538-4e15-4ba7-b0a4-c43bd031d6d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات