728 x 90

حمله موشکی رژیم آخوندی به اسراییل

حمله موشکی رژیم ایران به اسراییل
حمله موشکی رژیم ایران به اسراییل

پیام ولی‌فقیه ارتجاع در شبکه ایکس

ضربات جبهه‌ٔ مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی

بحول و قوه‌ٔ الهی کوبنده‌تر خواهد شد

 

پزشکیان:
پاسخ قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی داده شد

این تنها گوشه‌یی از توان ماست

 

رئیس‌جمهور رژیم در حساب ایکس خود نوشت:

بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌یی از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

 

پاسدار سلامی خطاب به پزشکیان:

آقای دکتر به فضل الهی از ۲۰۰ فروند موشکی که شلیک شد همه آنها موفق بود

تلویزیون رژیم - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

سردار حاجی‌زاده برادر عزیزم فرمانده نیروی هوافضای سپاه

به اذن خداوند متعال در انتقام خون شهید مجاهد اسماعیل هنیه در تهران و نقض حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین شرارتهای اخیر این رژیم جنایتکار در به‌شهادت رساندن فرماندهان و هم‌چنین رهبر بزرگ حزب‌الله و مجاهد عظیم جناب سید حسن نصرالله و فرمانده رشید و شهید سپاه اسلام سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان

عملیات وعده صادق۲ را با نام مبارک یا رسول‌الله یا رسول‌الله یا رسول‌الله آغاز کنید، توکل بر خدا کنید، موفق باشید.

 

سلامی پس از شلیک موشک: ماشاءالله لا حول ولا قوه الله بالله

خیلی ماشاءالله داره.

رفت. یکی دیگه رفت. الحمدالله

تماس سلامی با پزشکیان:

سلامی: خداقوت قربون شما. آقای دکتر به فضل الهی از ۲۰۰ فروند موشکی که شلیک شد موفق بود الحمدالله. همه اونا همه اینا به‌اصطلاح اینایی که بافته بد به الحمدالله به هم ریخت. آره. زنده باشید. آره قطعاً همینطوره مراقبیم انشاءالله. باز هم آمادگی داریم پاسخهای محکم‌تری هم بدیم ضمن این پدافند مون هم به اذن‌الله آماده است.

ببخشید امشب شما را به زحمت انداختیم

آقایون، آقای دکتر پزشکیان به همه سلام می‌رسونند. یا علی مدد. خداحافظ شما.

صحنه‌های دیگری از اتاق عملیات

 

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران

چنان‌چه رژیم صهیونیستی به این عملیات واکنش نظامی نشان دهند

با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد

 

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران

۹۰درصد موشکها با موفقیت به اهداف اصابت کرد!

هر گونه حماقت دشمن به‌صورت ویرانگر و پشیمان‌کننده پاسخ داده خواهد شد!

 

پاسدار باقری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای

در این حمله ۳ پایگاه نظامی هوایی اصلی اسراییل از جمله اهداف بودند

 

پاسدار باقری ـ ۱۱مهر۱۴۰۳

دو ماه گذشته دو ماه بسیار سختی برای ملت ایران برای محور مقاومت بود از هنگام ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران با درخواست مکرر آمریکایی‌ها اروپایی‌ها و دیگران مبنی بر این‌که شما خویشتنداری کنید تا آتش‌بس را در غزه برقرار کنیم دوره سختی در خویشتن‌داری را پشت سر گذاشتیم.

جمهوری اسلامی ایران رعایت موازین لازم را به انجام رساند فقط پایگاههای نظامی زده شد سه پایگاه هوایی نظامی اصلی رژیم صهیونیستی موساد مورد هدف قرار گرفت.

من در اینجا اعلام می‌کنم که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چه در بُعد دفاعی و چه در بُعد آفند و تکرار این تهاجم و چندین برابر این کاملاً آماده هستند اگر رژیم صهیونیستی که به دیوانگی رسیده کنترل نشود توسط آمریکا و اروپا و بخواهد چنین جنایتهایی را ادامه بدهد و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ما وارد عمل بشه عملیات امشب با چند برابر بزرگی تکرار خواهد شد.

امیدوار هستیم که آمریکا از روش گذشته‌اش دست بردارد و این جنایتکار را متوقف بکند.

 

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع:

رژیمی که خود را در خطر می‌بیند ممکن است به فکر تعرض بیفتد

اما باید این را بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده‌ایم

و برنامه دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم

و پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی

در سطح بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت

 

مجلس ارتجاع ـ ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قالیباف در نطق پیش از دستور:

رژیم هنوز نتوانسته بود حفظ توان نظامی حزب‌الله را تحلیل کند که با شکست اطلاعاتی و امنیتی عملیات مسلحانه (تپق) عملیات مسلحانه موفق در تل‌آویو روبه‌رو شد و هنوز خود را از این شکست سر پا نکرده بود که با آوار موشکهای ایرانی بر سر پیروزی سازی رسانه‌یی خود روبه‌رو شد و همه سراب امنیتی که ساخته بود را نقش بر آب دید و لذا امروز هم خود را بازنده میدان نظامی و هم شکست‌خورده در جنگ رسانه‌یی می‌بیند.

این است نتیجه رهبری حکیم و پشتیبانی مردم مسلمان و وطن‌پرست ایران ما به داشتن فرمانده کل قوایی که راهبری حکیم شجاع مجاهد باایمان باورمند به مردم و متصل به قدرت لایزال الهی‌ست می‌بالیم و همیشه و در همه شرایط خود را تابع محض هر تصمیم او با هر رویکردی دانسته و بالاترین افتخار خود را سربازی بی‌چون و چرای او می‌دانیم.

البته رژیمی که موجودیت و بقای خود را در خطر می‌بیند ممکن است به فکر تکرار خطاهای پیشین خود و تعرض به خاک مقدس ایران بیفتد اما باید این را بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده‌ایم و برنامه دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطح بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت و حتماً این رژیم در صورت تعرض به ایران موجودیت خود را که وابسته به ایجاد احساس امنیت است با شتاب بسیار بیشتری به سمت فروپاشی سوق خواهد.

و به آمریکا و به آمریکا و به آمریکا به‌عنوان حامی و پشتیبان این توصیه می‌کنیم.

و به آمریکا به‌عنوان حامی و پشتیبان این رژیم توصیه می‌کنیم که قلاده سگ هار خود را محکم کند تا نه به خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به دردسر جدی بیندازد.

 

نخعی راد عضو مجلس ارتجاع

فرماندهی کل نیروهای مسلح و اعلام جنگ و صلح از وظایف و اختیارات رهبری است

نه رئیس‌جمهور که اعلام کند حاضریم سلاح زمین بگذاریم

 

نخعی راد عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۱ مهر ۱۴۰۱

در این حال رئیس‌جمهور همین ملت در سازمان ملل از آمادگی ما برای کنار گذاشتن سلاح سخن می‌گوید و نیز در حالی‌که خود اقرار دارد که سیاست نمی‌داند مصاحبه و سخنرانی فی‌البداهه نموده و با اظهارات نسنجیده نامتعارف و ناشی از ضعف دل ملت ایران را به درد می‌آورد و با استفاده از همان دیپلماسی التماسی که هشت سال آزمون تلخ خویش را پس داده و به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت مجری آن باید عبرت دولتهای بعدی باشد به دیدار با سران و مقامات دول غربی دلخوش نموده و اهانت‌های رفتاری برخی از مقامات دول درجه دو غربی را تحمل نموده و نیز در قبال سؤال خبرنگار مبنی بر آمادگی مذاکره با ایران به جای پاسخ صریح و بی‌لکنت نه، آن را موکول به اثبات برادری آمریکا نمود

و از طرفی مجریان همان دیپلماسی التماسی که میدان را مزاحم دیپلماسی خود می‌دانستند در اقدامی خلاف مصالح کشور و جبهه مقاومت به صراحت اعلام کردند که دشمن هر اقدامی کند ما وارد جنگ نخواهیم شد و ناخواسته به دشمن اطمینان دادند که ضربات کاری او به مقاومت موجب پاسخ‌گویی ایران نمی‌شود این اظهارات به انضمام اظهارات و برخی از مواضع رئیس‌جمهور موجب جسارت دشمن گردیده و تألم جان‌کاه شهادت سید حسن نصرالله با رنج مواضع ضعیف و منفعلانه مذکور ملت ایران و شیعیان جهان را آزرده کرد و جای خالی شهید رئیسی و امیرعبداللهیان را بیش از پیش نمایان نمود.

لذا اینجانب به‌عنوان یکی از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور محترم اعلام می‌کنم که جناب‌عالی دیگر آقای پزشکیان جراح قلب نیستید بلکه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران هستید که حاصل خون صدها هزار شهید است و شأن این جایگاه باید حفظ شود و نوع اظهاراتی که در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری از نظر برخی دلیل سادگی و صداقت محسوب شده و موجب جلب رأی می‌گردید در مجامع بین‌المللی دلیل استیصال و وادادگی تلقی شده و برخلاف اظهارات صریح رهبری معظم انقلاب است که فرمودند این یک قاعده کلی ست احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله خواهد شد اگر می‌خواهید دشمن را از تهاجم منصرف کنید باید از احساس ضعف بپرهیزید و نقاط قوت فراوانی را که در اختیار داریم آشکار کنیم.

از طرفی انتصاب آقای ظریف به‌عنوان معاونت راهبردی علاوه بر این‌که از باب آزموده را آزمودن خطاست وجاهت نداشته و به سرمایه اجتماعی شما لطمه زده است برخلاف قانون ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف است و وفق تبصره چهار آن پرداخت هر گونه وجهی به وی در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است که فرد شاغل و صادر‌کننده حکم باید به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شود هم‌چنین این انتصاب برابر قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس مصوب ده مهر ۴۰۱ نیز ممنوع و کان لم یکن بوده و مرتکب یا مرتکبین به محرومیت از حقوق اجتماعی درجه پنج موضوع ماده نوزده قانون مجازات اسلامی محکوم می‌گردند.

هم‌چنین برابر اصل یکصد و دهم قانون اساسی فرماندهی کل نیروهای مسلح و اعلام جنگ و صلح از وظایف و اختیارات رهبری است نه رئیس‌جمهور یا وزیر امور خارجه یا معاون غیرقانونی ایشان که اعلام کنید حاضریم سلاح زمین بگذاریم یا هر اتفاقی بیفتد کشور وارد جنگ نخواهد شد و ما وارد تله جنگ نمی‌شویم بر این اساس برای این‌که سرمایه اجتماعی خود را بیش از این از دست ندهید و دوره چهار ساله ریاست‌جمهوری خود را به سلامتی به پایان رسانید به شما توصیه می‌کنم از هر گونه اظهارنظر بالبداهه.

 

نیکزاد نایب‌رئیس مجلس ارتجاع

این پاسخ حق مسلم ما بود که پاسخ بدهیم به دشمن

دشمن بداند که هنوز ایران خیلی از آنچه که می‌توانست انجام بدهد را رو نکرده

 

نیکزاد نایب‌رئیس مجلس ارتجاع ـ ۱۰ مهر ۱۴۰۳

در عرصه بین‌الملل و حوزه بین‌الملل آن چه که با مهمان ما با مهمان عزیز ما انجام دادند و در ام‌القرای اسلام در تهران چنین جنایتی را که ما با دعوت رسمی از جناب آقای شهید دکتر اسماعیل هنیه انجام داده بودیم چه مجلس شورای اسلامی چه دولت جمهوری اسلامی ایران این پاسخ حق مسلم ما بود که پاسخ بدهیم به دشمن.

دشمن بداند که هنوز ایران خیلی از آنچه که می‌توانست انجام بدهد هنوز آنها را رو نکرده و در محاسبات که اشتباه کرده است باید به خود بیاید.

 

پاسدار نصیرزاده – تلویزیون رژیم -۱۰ مهر ۱۴۰۳

این عملیات حالا مدتها بود مردم عزیز ما از ما مطالبه می‌کردند.

که ما پاسخ اون جسارتی که رژیم صهیونیستی در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه در داخل کشور ما و در مرز بین مرزها و تمامیت ارضی ما انجام دادند چه موقع جواب این را خواهیم داد این عملیات خیلی مدبرانه هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده انجام شد.

اما اگر ادامه پیدا کنه پاسخی رژیم صهیونیستی بده و جسارتی داشته باشه قطعاً فازهای بعدی اقدامات ما بسیار شدید خواهد بود و تنوع پیشرفته‌تری از انواع سلاحهایی که در اختیار داریم.

بله ببینید این عملیات عرض کردم یک عملیات متقابل در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه بود.

و اگر پاسخی داده بشه اونهایی که دارند پشتیبانی می‌کنند از رژیم صهیونیستی جلوی جسارتها و تجاوزهای رژیم منحوس رو نگیرند و اجازه بدهند منطقه دچار یک جنگ بشه قطعاً ما در اون موج‌های بعدی حتماً با شدت بیشتری عمل خواهیم کرد.

 

عراقچی – تلویزیون رژیم -۱۱مهر۱۴۰۳

به‌هرحال نیروهای مسلح ما آمادگی دارند که اقدامات احتمالی رژیم رو پاسخ بدهند ولی همون‌طور که هم در بیانیه سپاه آمده هم در بیانیه وزارت‌خارجه دیشب آمد هر اقدام جدیدی توسط رژیم صهیونیستی یا توسط حامیان این رژیم اگر انجام بشه با پاسخ سخت‌تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و این هشداری هست که ما از دیشب چه در تلفن‌ها گفتگوهای تلفنی بنده و چه به‌صورت بیانیه‌های رسمی به همه طرف‌ها داده شده.

همین هشداری که من عرض کردم دیشب به‌صورت صریح و دقیق به سفارت سوئیس در تهران داده شد که منتقل بکنند به آمریکایی‌ها و پیام حالا محور اصلی‌اش این بود که این اقدام دفاعی ما بوده که بر اساس اصل ۵۱ منشور ملل متحد انجام شده این حق ما بوده به‌لحاظ دفاعی و عملیات ما انجام شده قصد ادامه نداریم مگر این‌که طرف‌های مقابل پاسخ بدهند.

 

پاسدار وحیدی – تلویزیون رژیم –۱۱مهر

بدانند که هر اقدامی علیه ایران عزیز با پاسخ‌های سخت مواجه خواهند شد و باید بزرگ‌ترها اونها اونهایی که این سگ هار رو درست کردند و از او حمایت می‌کنند توجیهش کنند که زودتر از آنچه که امروز ترسیم شده اگر می‌خواد به فروپاشی خودش زودتر بینجامه اینکار رو انجام بده در غیراین صورت کمتر عقل ایجاب می‌کنه که چنین اقدامی نکنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9ee7839-5569-4771-a36d-96ccae70139e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات