728 x 90

حمله مسلحانه جیش‌العدل به فرماندهی انتظامی راسک با دهها کشته و مجروح

حمله مسلحانه به فرماندهی انتظامی راسک
حمله مسلحانه به فرماندهی انتظامی راسک

تهاجم رزمندگان جیش العدل (ارتش عدالت)

به مقر فرماندهی نیروی سرکوبگر انتظامی در راسک در سیستان و بلوچستان

 

صبح امروز جیش العدل (ارتش عدالت) طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد:

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم می‌رساند فرزندان رشید و برومند آنها در گردان استراتژیک فدائیان عدل الهی ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

اطلاعیه جیش‌العدل

 

تلویزیون رژیم در همین رابطه اعلام کرد:

گوینده تلویزیون رژیم: در حمله تروریستها به مقر انتظامی در شهرستان راسک تعدادی از نیروهای انتظامی به‌شهادت رسیدند و البته تعدادی از تروریستها هم به هلاکت رسیدند همراه می‌شویم با معاون استاندار سیستان و بلوچستان آقای مرحمتی خدمت شما سلام عرض می‌کنم از جزییات این حمله تروریستی برای ما بگویید

علیرضا مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان:... دیشب حدوداً ساعت ۲ نصف شب بود که تعدادی از تروریستها با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند که متأسفانه توی این حمله حدود ۱۱نفر از عزیزان ما توی فراجا به‌شهادت رسیدند از افسران ارشد و افسران دیگر و هم‌چنین سربازها به‌شهادت رسیدند تعدادی هم ما زخمی دادیم.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز با تأیید این خبر از هلاکت ۱۲عامل سرکوبگر در جریان این تهاجم خبر داد و نوشت:

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حمله به مقر انتظامی در راسک ۱۲ نفر به کشته شدند

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: در حمله تروریستی که از ساعت ۱۲ شب روز گذشته در مقر فرماندهی شهرستان راسک رخ داد، ۱۲ مأمور فراجا کشته و ۷ نفر مجروح شدند.

 

کانال عدل مدیا در یک خبر دیگر در پاسخ به ادعاهای مقامات رژیم اعلام کرد:

مسئولان رژیم جنایتکار ولایت فقیه در یک ادعای به‌شدت دروغین تعداد کشته‌شدگان خود را ۱۲تن اعلام کرده‌اند در همین رابطه سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می‌رساند فدائیان عدل الهی موفق شده‌اند تمام مقر فرماندهی را به کنترل خود در بیاورند که در نتیجه درگیریهای رخ داده حداقل ۵۰تن از نیروهای رژیم کشته و زخمی شده‌اند.

کانال عدل مدیا

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/047cf7b1-6e2d-4112-8eb0-e9b21834a703"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات