728 x 90

حمله مسلحانه به گشت انتظامی رژیم در راسک

نقشه منطقه جنوبی استان سیستان و بلوچستان
نقشه منطقه جنوبی استان سیستان و بلوچستان

جوانان دلیر راسک در استان سیستان و بلوچستان امشب دوشنبه ۲۸آذر دو خودرو گشت نیروهای سرکوبگر انتظامی را به رگبار بستند. بر اثر این حمله دستکم ۳تن از ماموران مزدوران سرکوبگر خامنه‌ای مجروح و روانه بیمارستان شده‌اند.

بر اساس خبرهای رسیده افراد مسلح به دو خودروی یگان تکاوری راسک حدفاصل پل جکیگور تیراندازی کردند. در جریان تیراندازی افراد مسلح، یک خودروی یگان تکاوری منهدم و سه تن از نیروهای نظامی زخمی شدند. آمبولانس روستای جکیگور زخمیهای این درگیری را به بیمارستان ولایت راسک منتقل کرده است.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس در گزارشی از حمله مسلحانه به خودروهای انتظامی در راسک نوشت: فرمانده پلیس شهرستان راسک گفته است که در ساعت ۱۹:۳۰ امشب در حین گشت‌زنی مأموران پلیس راسک، افراد مسلح به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده و ۳نفر از مأموران را مجروح کردند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم به‌نقل از فرمانده انتظامی شهرستان راسک نوشت:
در ساعت ۱۹ و ۳۰ امشب مأموران یگان تکاوری راسک در حال گشت‌زنی محور ایرانشهر به راسک در حوالی پل جکیگور بودند که افراد مسلح با حمله به سمت خودرو گشت مأموران تیراندازی کردند که در اثر آن تعداد سه نفر از تکاوران مجروح شدند.

 

خاطرنشان می‌شود صبح امروز دوشنبه ۲۸آذر ۱۴۰۱ در سراوان چهار پاسدار و بسیجی در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند.

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا از هلاکت یک پاسدار بنام محمد گودرزی و سه بسیجی طرح سرکوب به نامهای رحیم بخش پرکی، حمیدرضا عابدی و محمود نیکخواه‌زاده خبر داد.

همچنین پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۷آذرماه در شهر قم به چهار آخوند حکومتی حمله شده و روانه بیمارستان شدند.

رسانه‌های حکومتی از جمله ایرنا نوشت: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم شامگاه یکشنبه اعلام کرد که پیش از ظهر امروز چهار روحانی بر اثر برخورد شیء نوک تیز توسط افراد ناشناس مجروح شدند.

یکی از روحانیان مسن از ناحیه کتف و دیگری از پا دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a40cf22-153a-43a8-87f9-efa288fbf024"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات