728 x 90

حمله شهریاری به رئیسی جلاد: سفره مردم کوچک نشده بلکه سفره مردم خالی شده است

شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع
شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع

شهریاری عضو مجلس ارتجاع کارنامه دو ساله دولت رئیسی جلاد را مورد حمله قرار داد و نوشت:

«تو این دو سال اصلاً نطق نکردم چون منتظر بودم ببینم بالاخره دولت آقای رئیسی برای مردم برای سفره مردم و برای مشکلات مردم چه کاری رو انجام می‌دهند البته سفرهای آقای رئیس‌جمهور به استانها و ارتباط با مردم خوبه ولی وقتی اینها ارزش داره که بعد از سفرها مشکلاتی رو از مردم حل کند که متأسفانه به‌طور جدی ما نمونه‌یی از رفع مشکلات بعد از سفرها به‌طور جدی ندیدیم. ممکنه مقطعی یک کارهای انجام شده باشه.

وی افزود: عزیزان به‌خاطر خشک‌سالی سیستان و بلوچستان از بین رفت. طوفانهای شن سیستان و (نامفهوم) و کلی از روستاهای زیر طوفانهای شن از بین رفتن. متأسفانه دولت هیچ کار مهمی در رابطه با حقابه سیستان انجام نداد به جز شعار و تمام مردم متأسفانه روزبه‌روز مهاجرت می‌کنند».

یکی از مطالبات جدی مردم حل مشکل کمبود آب است، تنها مطالبه مردم تأمین آب است که ما نتوانستیم پاسخی به مردم در این زمینه بدهیم.

شهریاری در ادامه افزود: مشکل اصلی سفره مردم است. رئیس‌جمهور دو مسأله را مطرح کردو گفت: "جان مردم و نان مردم را حفظ می‌کنیم" که متأسفانه نه نان مردم را تا حالا حفظ کردید یعنی سفره مردم کوچک نشده بلکه سفره مردم خالی شده است. اشاره داشتیم که برخی از مردم هر ۶ماه یکبار رنگ گوشت را نمی‌بینند. چه کسی باید پاسخگو باشد. در حوزه درمان هم مشکلات زیادی پیدا کردیم. کمبود قابل توجه دارو را شاهد هستیم که سازمان برنامه و بودجه منابع مالی را به موقع تأمین نمی‌کنند، بانک مرکزی و گمرک مشکلاتی به‌وجود می‌آورند. باید دعا کنیم که فرزندان مسئولان بیمار شوند تا به دارو احتیاج پیدا کنند و فکر جدی برای رفع مشکلات دارویی مردم داشته باشند.

(خبرگزاری ایلنای رژیم ۱۵مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a026dd3-1ea8-4a28-a7cc-34f88069b70b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات