728 x 90

۱۰ حمله زنجیره‌یی سایبری اطلاعات و سپاه آخوندها به سایت مجاهد از ۶۰ کشور در روز جمعه ۲۱ مهر

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

۱۰ حمله زنجیره‌یی سایبری اطلاعات و سپاه آخوندها به سایت مجاهد از ۶۰ کشور در روز جمعه ۲۱ مهر

فراخوان به مقابله با راهزنی و تروریسم سایبری فاشیسم دینی در صد و هشتاد و چهارمین حمله از ابتدای ۱۴۰۱

سلسله حملات پیاپی روز جمعه در برابر دیوار آتش سایت مجاهد در هم شکست

 

رژیم آخوندی در منتهای حقد و کین به‌خاطر فراخوان مسئول شورای ملی مقاومت به هدف قرار دادن «سر مار» ولایت برای آزادی ایران و صلح و ثبات در منطقه که با استقبال هموطنان در داخل میهن اشغال‌شده روبه‌رو شده است، بر ابعاد توطئه‌ها و تروریسم سایبری خود به‌شدت افزوده است.

وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران خامنه‌ای فقط در روز جمعه ۲۱ مهر از ساعت ۱ بامداد تا ۱۰ شب برای از دور خارج کردن سایت مجاهد به ۱۰ حمله سنگین زنجیره‌یی دی.دی.او.اس (DDOS) علیه این سایت مبادرت کردند که از ۶۰ کشور سازمان داده شده بود. آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، انگلستان، فنلاند، چین، هند، برزیل، ونزوئلا، سنگاپور، روسیه، کره جنوبی، ویتنام، تایلند، آذربایجان، تایوان، ترکیه و ژاپن در این شمار بودند.

تراکم این حملات به بیش از ۷۵ میلیون درخواست بر ثانیه و حجم دانلود آن نیز در برخی اوقات به بیش از ۸ گیگا بایت بر ثانیه می‌رسید. این حملات که صد و هشتاد و چهارمین حمله سایبری رژیم به سایت مجاهد از ابتدای سال ۱۴۰۱ است، با اقدامات بازدارنده مهندسان و کارشناسان و در مواجهه با دیوار آتش سایت سازمان مجاهدین این سایت در هم شکست.

مقاومت ایران، ملل متحد، اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) و اتحادیه اروپا را به محکومیت قاطع تروریسم سازمان‌یافته و راهزنی سیستماتیک سایبری فاشیسم دینی حاکم بر ایران فرامی‌خواند و خواستار اقدامات مؤثر و فوری در این خصوص است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۲ مهر ۱۴۰۲ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۳)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06faf792-86fe-426d-8ea5-6107e3d0e66c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات