728 x 90

حمله آلمان به گروه‌های مرتبط با حزب‌الشیطان در این کشور

حزب الشیطان
حزب الشیطان

روز چهارشنبه ۲۹اردیبهشت، دولت آلمان سه انجمن پوششی حزب‌الشیطان وابسته به‌رژیم آخوندی را ممنوعه اعلام کرد و  هم‌زمان پلیس آلمان در هفت ایالت این کشور به مراکز و ساختمان‌های متعلق به این انجمن‌ها یورش برد.

به گزارش رویترز وزارت کشور المان روز چهارشنبه اعلام کرد این کشور سه انجمن متهم به‌کمک مالی به حزب‌الله تحت حمایت رژیم ایران را ممنوعه اعلام کرده است. 

سخنگوی وزارت کشور آلمان گفت:‌ پلیس حملاتی را بامداد چهارشنبه به‌چندین محل در هفت ایالت آلمان انجام داد. کسانی که از تروریسم حمایت می‌کنند در آلمان در امان نخواهند بود. مهم نیست که آنها در چه لباسی ظاهر شوند، آنها در کشور ما پناهگاهی پیدا نخواهند کرد».

رویترز، خاطرنشان کرد: «آلمان حزب‌الله را در خاک خود ممنوعه اعلام کرده و سال گذشته آن را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده بود. سه انجمن ممنوع‌شده متهم به‌جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حزب‌الله لبنان  هستند که تحت پوشش اهداف مذهبی و بشردوستانه در آلمان فعالیت می کردند». (خبرگزاری رویترز  ۲۹ اردیبهشت).

-حمله آلمان به گروه‌های مرتبط با حزب‌الشیطان

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccd97106-0ce3-438c-b69d-b0fdbcc01041"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات