728 x 90

حمله آقا تهرانی به کاندیداهای حذف شده: خود را اصلاح کنید، نظام کمی تحملتان می‌کند بعد جمعتان می‌کند

آقا تهرانی عضو مجلس ارتجاع
آقا تهرانی عضو مجلس ارتجاع

به‌دنبال حذف و دفن و ذبح کاندیداها توسط شورای نگهبان خامنه‌ای زیر پای رئیسی جلاد۶۷، برای کوبیدن بر میخ انقباض، آقا تهرانی عضو مجلس ارتجاع در تهران در گفتگو با خبرگزاری حکومتی برنا ۷خرداد به تهدید کاندیداهای حذف شده پرداخت و گفت: در هر جای دنیا، هر مدرسه، هر دانشگاه و یا اداره‌ای که پرونده فرد مورد قبول قرار نمی‌گیرد که نمی‌توان کافه را بهم زد! افراد باید بروند ایرادات خود را رفع کنند. البته اگر دلایل رد شدن بی‌منطق و بی‌اساس باشد باید از حق خود دفاع کنند، آن هم از راه قانونی، نه آن که یکدفعه بگوییم که تحریم می‌کنیم، یا بگوییم یک عده بچه‌هایمان را به خیابان‌ها می‌کشانیم، تا حقمان را بگیریم.

در یک دوره شورای نگهبان ما را رد می‌کند در مقطعی هم شما را رد می‌کند، نباید که هر روز وسط خیابان با یکدیگر بجنگیم کجای دنیا به این صورت است؟

 

عضو مجلس ارتجاع در ادامه آنها را تهدید کرد و گفت: افراد رد صلاحیت شده باید بروند خود را اصلاح کنند اگر نقاط ضعفی دارند از طریق قانون آن را برطرف کنند... . برای رئیس‌جمهور شدن، نمی‌توان به هر طریقی متوسل شد مثلاً برای رسیدن به هدف ریاست‌جمهوری اسلحه دست بگیرم و همه را بکشیم... . نباید مردم را بترسانیم برای این‌که نظام زیر سؤال برود، اینها راهش نیست، نظام به شما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد، کمی تحملتان می‌کنند بعد هم جمعتان می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1557a67b-764a-47b5-9f22-ddb88ee66130"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات