728 x 90

سیرک انتخابات - واعظی: کسی که می‌خواهد رأی بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود + توئیت خانم مریم رجوی

سیرک انتخابات
سیرک انتخابات

خبرهای سیرک انتخابات در این مطلب به‌روز می‌شود...

 

توئیت خانم مریم رجوی:

 

واعظی: کسی که می‌خواهد رأی بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود

همتی هیچ اختلافی با آقای روحانی نداشت؛ وقتی هم که کاندیدا شد، می‌خواست مرخصی بگیرد تا اگر رأی نیاورد بر سرکارش برگردد.

نمی‌دانم ایشان با چه نیتی این سخن را گفته‌، اما صحبت درستی نیست. البته کسی که می‌خواهد رأی بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود.

معمولاً در دنیا این‌گونه است که رؤسای بانک مرکزی کم حرف می‌زنند، کم مصاحبه می‌کنند اما سنجیده سخن می‌گویند/ تسنیم

 

واعظی: هدف اصلی در مناظرات تخریب دولت است

واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی درباره ارجاع شکایت مجلس ارتجاع از دولت روحانی به قضاییه خامنه‌ای در خصوص سند۲۰۳۰ گفت: اول باید مجلس با دولت در این زمینه صحبت می‌کرد، دولت هیچ موضعی در مورد۲۰۳۰ ندارد نه مصوبه‌یی دارد و نه اقدامی کرده است.

واعظی هم‌چنین با اشاره به مناظره نامزدهای سیرک انتخابات گفت: متأسفم از این‌که در این مناظره گویا هدف اصلی زدن و تخریب دولت است اکثریت این افراد با تفکراتشان در ۸سال گذشته همواره این کار را کرده‌اند. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۹خرداد)

 

 

ترس و نگرانی کیهان  خامنه‌ای از کسادی و تحریم شعبده انتخاباتی

 

روزنامه حکومتی کیهان: انتخابات ۱۴۰۰ اگرچه به خاطر سوء مدیریت و سابقه بد اصلاح‌طلبان اعتدالی در ۸سال اخیر و قربان کردن جمهوریت نظام به پای اعتماد به دشمن، ممکن است با استقبالی نظیر دوره‌های قبلی رو‌به‌رو نشود ولی نباید به خاطر بی‌تدبیری و بی‌عرضگی حرافان، پشیمانی از انتخاب بد گذشته را به دلخوری از انقلاب معنی کرد...

وضعیت اسفبار اقتصاد امروز نتیجه اعتماد به کسانی است که کارشان را با دروغ و تهمت و فریب و دوگانه‌‌سازی‌های جعلی آغاز کردند و کشور را به اینجا رساندند که نه چرخ سانتریفیوژ به درستی می‌چرخد و نه چرخ زندگی مردم. وعده ایجاد رونق اقتصادی آنچنانی که مردم را از یارانه 45500 بی‌نیاز کند، روغن را از سبد خانوارها و رونق را از بازارشان ربود و ارزش همان یارانه را از ۴۰دلار به یک و نیم دلار کاهش داد و هزینه یک هندوانه کرد. تورم بی‌سابقه، بی‌ارزش کردن پول ملی، خلق پول بی‌پشتوانه، سوزاندن اعتماد مردم با بورس، تضعیف اعتبار ایران در جهان، تحمیل تحریم‌های سیاه‌چاله‌ای و منحصر به فرد، تخریب زیرساخت‌های امنیتی و فرهنگی و از همه مهم‌تر ایجاد افسردگی سیاسی در بین مردم، بخشی از حضور خسران‌بار لیبرال‌هایی است که نگاه ابزاری به اخلاق دارند...( روزنامه کیهان خامنه ای ۱۹خرداد)

 

پاسدار حسن عباسی خطاب به روحانی: ۲ماه دیگر مردم بابت ۸سال ناکارآمدی به روی شما تف می‌اندازند

پاسدار حسن عباسی در سخنرانی که ویدئوی آن در اینترنت منتشر شده است (۱۹خرداد) در حمله به دولت آخوند روحانی گفت: «... حالا  این بنده خدا  مدیران مثلا  این منطقه  دو روز دیگه بابا انتخاباته، دو روز بعدش هم شما رفتنی هستید چرا خودت را ضایع میکنی؟  این چه کاری بوده شما  آقای فرماندار پارسال برنامه را در همین همین مسجد منتفی کردید. از دیشب تا امروز هم سعی کردید جمع کنید برنامه را.
به تو، به گنده‌تر از تو یعنی وزیر کشور آقای رحمانی فضلی  به گنده تر از رحمانی فضلی  به حسن روحانی میگم.  شما دوماه آینده از اریکه قدرت  با رأی مردم میایین پایین. شهروند معمولی میشید، تو خیابون مردم به روی شما   بابت ۸ سال ناکارآمدی  تُف میندازن.

دارین طبر میزنید  به ریشه  لیبرالیسم منحوسی  که شما به غلط  در این مملکت  آوردید  و حالا جوری میزنم توی دهنت  آقای فرماندار این شهر  تو دهن بزرگترهات   که شما لیبرالها را امام  چی بهتون گفت.  امام دو ماه نیم  قبل از اینکه رحلت بکنه  صراحتاً ایستاد و گفت گردن کلفت تر  از روحانی  یعنی مرحوم منتظری را  عزل کرد  و نوشت در آن نامه  تو بعد ازمن  کشور را میدی دست لیبرالها  و تا من زنده هستم  نخواهم گذاشت  مملکت دست لیبرالها بیفته.  امروز  دولت ما افتخار میکنه  که لیبراله  آقای روحانی. وزرایش  افتخار میکنند که  لیبرالنند.  آقای فرماندار  تو که دیگر عددی نیستی  وقتی منتظری را  خمینی کبیر عزل کرد  شما جریان منحط لیبرال  جوری توی این هشت سال ضایع شدید، جوری توی این هشت سال   خراب کردید  که از گنده هایتان که پایشان کشیده به دادگاه  تا امسال شما مانده.  اگر خمینی نیست  ما هستیم که نگذاریم شما لیبرالها  نفس راحت بکشید.

 

حمله آخوند روحانی به کاندیداهای سیرک انتخابات- انگار این نامزدهای انتخابات از کره مریخ آمده‌اند و هرگز در ایران نبوده‌اند

آخوند روحانی در جلسه هیأت دولت با حمله به کاندیداهای سیرک انتخابات که در مناظره دولت را مورد حمله قرار داده بودند، گفت: در این انتخابات جفاها و ظلم‌های بسیار بدی شد. یک مورد را خامنه‌ای در مورد احراز صلاحیتها گفت، دستور داد جبران شود، حالا شد یا نه مسألهٔ دیگری است. این‌طور که ما می‌گوییم یعنی همهٔ نظام خراب بوده، دارد به نظام ظلم می‌شود. این‌که می‌گوییم در این ۸سال هیچ کاری نشده، داریم به مردم ظلم می‌کنیم! چرا به مردم توهین می‌کنیم؟ همه‌اش می‌گوییم همه چیز بد است. آمار دروغ می‌گویند. حالا حقیقت را قلب کنیم.

 

در جای دیگر آخوند روحانی می‌گوید «خوب این بخش که متأسفانه در این روزها صدمه جدی دیده اخلاق آغاز آن وفای به عهد است اخلاق آغازش این هست که ما حقیقتها را تحریف نکنیم حالا یک چیز عجیب واقعیتها را تعریف نکنیم حالا حقیقت که هیچی ما از حقیقت گذشتیم واقعیتها آنچه که روی زمین اجرا شده و عمل شده اگر خدای ناکرده آنها به عکس گفته شود ناصحیح گفته شود اذهان مردم را به‌گونه‌یی مشوش بکند که مردم نسبت به اصل نظام دچار تردید بشوند اخلاق زیر پا گذاشته شده انتخابات بسیار مهم هست اما از انتخابات مهم‌تر اخلاق است».

«مسأله دوم اما در این انتخابات جفاهای فراوانی شد به‌نظر من بدترین جفا در این انتخابات جفای به خود نظام هست آخه اگر بنا هست تمام این ۴۲سال گذشته همه آن نقض قانون باشد همه آن فساد باشد همه آن زیر پا گذاشتن حقوق باشد همه آن اجرا نکردن مصالح مردم باشد همه اقدامات برخلاف مصلحت جامعه و کشور باشد خب یعنی چی پس برای چی انقلاب کرده بودیم این‌که همه‌اش اینجوری بود که اگر ما اینجوری برای مردم توضیح می‌دهیم به‌هرحال این‌که ما می‌گوییم بعد از انقلاب حالا از یک دوره‌ای بگذریم که دوره امام بود حکومت یک شکل خاصی داشت ریاست‌جمهوری یکسری وظایفی داشت نخست‌وزیر یکسری وظایفی داشت از آن‌که بگذریم بعد از اصلاح قانون اساسی که اختیارات اجرایی همه آن را در اختیار رئیس‌جمهور قرار داده شده خوب پنج دوره ما داشتیم دوره پنجم و ششم ریاست‌جمهوری هفتم و هشتم و نهم و دهم و یازدهم و دوازدهم این‌که اینجوری که ما داریم می‌گوییم همه آن خراب بوده همه آن ایراد داشته همه برخلاف اونی بوده که انقلاب خواسته مردم خواستند پس چیزی از این اصلاً انقلاب همه‌اش همین است انقلاب چیه؟ خب از یک‌طرف دارد به نظام ظلم می‌شود از یک‌طرف دارد به مردم ظلم می‌شود!» (‌تلویزیون رژیم ۱۹خرداد)

 

جنگ گرگ‌ها و حملهٔ پاسدار قالیباف به آخوند روحانی

 پاسدار قالیباف هم  در جنگ گرگها  به آخوند روحانی در مجلس ارتجاع  امروز حمله کرده و گفت کسانی که با هر علت و نیتی به‌محض دیدن هر اشکالی انتخابات را تضعیف می‌کنند نمی‌توانند ادعای مردم‌سالاری کنند. در سیاست مردم‌فریبی نکنیم، آنها را با بی‌اخلاقی در رقابت (انتخابات) رنجیده نکنیم.

قالیباف: معنا ندارد که با ژست مردم‌سالاری مردم را از نظام و خامنه‌ای دور‌کنیم، منافقانه هست که به نام مردم باوری در برابر ضوابط دینی بایستیم. با یک اظهارنظر تلخ، با یک موضوع نابجا، با یک حاشیه‌سازی بی‌فایده، کام این مردم را تلخ نکنیم.

وحشت پاسدار قالیباف از دشمن برانداز با اشاره به برچسب خمینی‌ساخته علیه مجاهدین: التقاطی‌ها هم از مردم استفاده ابزاری می‌کنند، نباید با دشمنان درباره موضوع انتخابات هم صدا شویم، قهر با مشارکت در انتخابات پنجرهٔ فرصت! را می‌بندد.(خبرگزاری مجلس ارتجاع ۱۹ خرداد)

 

سرکرده دادگستری کرمان: حجم تبلیغات برای تحریم انتخابات کم سابقه است

سرکرده جنایتکار دادگستری استان کرمان با اشاره به این که حجم مطالب مطرح شده برای جلوگیری از حضور مردم پای صندوق های رای بی سابقه است از دادستان ها و قضات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی خواست که جدی و سریع نسبت به برخورد با دعوت کنندگان به تحریم انتخابات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه حجم بالای تبلیغات درباره تحریم انتخابات بسیاری از موارد را تحت تاثیر قرار داده است، تاکید کرد: هر فرد و هر رسانه ای که در این زمینه با دشمنان این نظام همراهی کند، باید مورد برخورد کیفری و قانونی قرار گیرد و در این رابطه افرادی که به دلیل ناآگاهی به این عرصه ورود کرده اند تذکر داده خواهد شد و با افرادی که مغرضانه و با آگاهی اقدام کنند، برخورد قضایی صورت خواهد گرفت. (خبرگزاری حکومتی ایرنا۱۹ خرداد)

 

روزنامه حکومتی فرهیختگان: مناظره دوم هم نتوانست تغییری در صحنه انتخابات ایجاد کند

 

روزنامه حکومتی فرهیختگان: مناظره دوم نیز همانند مناظره نخست حاصلی جز شکست برای صداوسیما و انتخابات نداشت و نه توانست تغییری در میزان مشارکت ایجاد کند...دومین مناظره تفاوت معناداری با مناظره نخستین کاندیداها نداشت و نتوانست ارتباط معناداری با افکارعمومی برقرار کند...

درمجموع مناظره دوم نیز همانند مناظره نخست حاصلی جز شکست برای صداوسیما و انتخابات نداشت و نه توانست تغییری در میزان مشارکت ایجاد کند و نه احتمالا تغییری در نسبت آرای کاندیداها ایجاد کرد.( روزنامه حکومتی فرهیختگان۱۹ خرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee8bacaf-46eb-418b-bc74-435a614abcc1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات