728 x 90

حملات هوایی آمریکا و اسراییل به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

حمله هوایی به مواضع شبه‌نظامیان طرفدار رژیم ایران
حمله هوایی به مواضع شبه‌نظامیان طرفدار رژیم ایران

سایت سی.ان.ان روز دوشنبه ۸آبان نوشت: اسراییل به زیرساختهای نظامی در سوریه حمله کرد.
ارتش اسراییل روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای اسراییلی پس از شلیک انجام شده به سمت اسراییل از این کشور به زیرساختهای نظامی در خاک سوریه حمله کردند.
سی.ان.ان نوشت: هواپیماهای جنگی اسراییل به‌طور منظم اهدافی را در سوریه بمباران می‌کنند، جایی که بلندیهای جولان اشغالی اسراییل را از جنگنده‌های هم‌سو با ایران جدا می‌کند.
رئیسی روز یکشنبه گفت که حمله اسراییل به غزه از خطوط قرمز عبور کرده است، همزمان مشاور امنیت ملی آمریکا نسبت به «خطر زیاد» گسترش جنگ به یک درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه هشدار داد.

برخی منابع رسانه‌یی در شبکه اجتماعی «ایکس» از حملات هوایی اسراییل به اهدافی در جنوب سوریه در بامداد روز دوشنبه خبر دادند.

ارتش اسراییل هم با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در واکنش به حملات بامداد یکشنبه علیه اسرائیل، یک هواپیمای نیروی هوایی این کشور زیرساخت‌های نظامی را در خاک سوریه هدف قرار داد.

 

خبرگزاریها شامگاه یک‌شنبه ۷ آبان از حمله مجدد آمریکا و اسراییل به مواضع شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.
نیروهای آمریکایی یکشنبه شب مواضع شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران را در آلبوکمال، واقع در منطقه دیرالزور در شرق سوریه، هدف قرار داده‌اند.
ساعاتی قبل از حملات آمریکا به مواضع و تأسیسات گروه‌های مورد حمایت رژیم ایران، دست‌کم یک فقره حمله راکتی به نیروهای آمریکایی مستقر در دیرالزور رخ داده است.

 

سایت دیدبان حقوق بشر سوریه روز ۷آبان خبر داد استقرار نیروهای آمریکایی | پایگاه الشدادی در حومه جنوبی الحسکه هدف پهپادها قرار گرفت. طی ساعات گذشته، در نتیجه هدفگیری جدید پهپادهای شبه‌نظامی ایرانی که از خاک عراق به سمت پایگاه الشدادی نیروهای «ائتلاف بین‌المللی» در حومه جنوبی الحسکه پرتاب شد، صدای انفجارهایی در حومه جنوبی الحسکه در میان بسیج و استقرار نیروهای آمریکایی، شنیده شد و ستونهای دود از پایگاه بلند شد.

از ۱۹ اکتبر، دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه (SOHR) ۱۴حمله انجام شده توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران به پایگاههای ائتلاف را مستند کرده است...
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca5fc778-da36-427b-87b0-dab646d2db53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات