728 x 90

حمله به روحانی به‌دنبال افسار پاره کردن و ادعای رفراندوم

آخوند ذوالنوری و میر سلیم
آخوند ذوالنوری و میر سلیم

به‌دنبال افسار پاره کردن روحانی و ادعای رفراندوم در آستانه نمایش انتخابات، یک عضو شورای نگهبان ارتجاع به نام طحان نظیف گفت: این همه سخنرانی در ضرورت رفراندم انجام شد اما ماحصل آن حتی یک اقدم عملی در اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی مثل ارائه لایحه از سوی دولت هم نبود (تلگرام شورای نگهبان رژیم – ۱۲فروردین).

 

آخوند ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز گفت: با رفراندوم و توجه به غرب مشکلی حل نمی‌شود (خبرگزاری انتخاب رژیم – ۱۲فروردین).

 

پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم خطاب به روحانی گفت: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ خواهند گفت در این هشت سال چه بلایی بر سر اقتصاد و ریال آوردید. همه‌پرسی ۱۴۰۰ رفراندوم انتخاب میان فرماندهی نبرد اقتصادی و وادادگی سیاسی است.

وی هم‌چنین نوشت: وای به‌حال کشوری که تو می‌خواهی رئیس‌جمهورش شوی (سایت جماران رژیم – ۱۲فروردین).

 

میرسلیم نیز نوشت: مطرح کرادن همه‌پرسی پس از به فلاکت کشاندن مردم، نشانی غلط دادن و فراز از زیر بار مسئولیت است (سایت برترینهای رژیم – ۱۲فروردین).

 

نادری عضو مجلس ارتجاع نوشت: ایده رفراندوم می‌تواند رفراندوم برای برگرداندن پست نخست‌وزیری و تشریفاتی شدن ریاست‌جمهوری باشد تا بتوان خطاهای فاحش قوه مجریه را با کنار گذاشتن نخست‌وزیر و دولتش اصلاح کرد (سایت مشرق نیوز رژیم– ۱۲فروردین).

 

احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم نیز گفت: این اظهارات روحانی تکراری است و نظام ما مسأله‌ای ندارد که نیازی به رفراندوم داشته باشد (خبرگزاری مجلس رژیم – ۱۲فروردین).

 

از سوی دیگر تاجزاده معاون سابق وزارت کشور رژیم و از مهره‌های باند مغلوب نوشت: می‌توان همراه با انتخابات شوراها و ریاست جمهور همه‌پرسی درباره مذاکره و یا برقراری رابطه با آمریکا را نیز برگزار کرد. (تلگرام اصلاحات نیوز – ۱۲فروردین)

 

یک رسانه باند مغلوب نیز نوشت: حسن روحانی پیش‌تر نیز از اجرای رفراندوم سخن گفته بود، اما نه وی اختیار آن را دارد که همه‌پرسی کند و نه به‌نظر می‌رسد افکار عمومی با همه‌پرسی درباره موضوعاتی که اشاره شد رغبتی نشان دهند (سایت زیتون رژیم – ۱۲فروردین).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/000e5267-ee8d-40a4-889a-1a7d82ce6e93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات