728 x 90

مسعود رجوی: رژیم کردکش ولایت فقیه دست از توپ‌باران برادران و هموطنان کردمان در منطقهٔ مرزی با کردستان عراق برنمی‌دارد و جری‌تر هم می‌شود

مسعود رجوی - ۲۰شهریور  ۱۴۰۰
مسعود رجوی - ۲۰شهریور ۱۴۰۰

پیام برادر در رابطه با توپ‌باران کردستان

 

مسعود رجوی - ۲۰شهريور ۱۴۰۰ 

 

رژيم كردكش ولايت فقيه دست از توپ‌باران برادران و هموطنان كردمان درمنطقهٔ مرزی با كردستان عراق برنمی‌دارد و جری‌تر هم می‌شود.

برای واپس نشاندن رژيم در توپ باران مردم بيگناه و احزاب كرد ايرانی در منطقه مرزی بايد در شهرهای ستم‌زده كردستان ايران و سراسر كشور، مانند نمونه آب در خوزستان به اعتراض برخاست.

راه‌حل در قيام و آتش است

كس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما

 

حملات جنایتکارانهٔ رژیم آخوندی به مناطق مرزی در کردستان عراق

محکومیت حملات توسط مقاومت ایران و درخواست رسیدگی بین‌المللی و شورای امنیت ملل متحد

 

حزب دموکرات کردستان ایران اعلام کرد: سپیده دم ١٨شهریور١٤٠٠، رژیم ایران، با استفاده از هواپیمای نظامی چند منطقه از کردستان را مورد حمله هوایی قرار داد. "سیدکان، چومان و حاجی عمران" مناطقی هستند که مورد حمله هوایی جنگنده‌های رژیم ایران قرار گرفتند. رژیم ایران به بهانه حضور پیشمرگان کردستان این مناطق را مورد حمله قرار داده است.

حزب دموکرات کردستان نیز به‌نقل از یک منبع مطلع از مناطق مرزی اعلام کرد: از صبح زود توپخانه‌های سپاه پاسداران واقع در“ کیله شین ”عملیات سنگینی با استفاده از کاتیوشا و توپخانه آغاز کردند... حداقل در چهار مورد از تاکتیک انفجار پهپادها استفاده شده که تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است ولی بخشی از مناطق مرزی“ بربزین، سیدکان، آلانه، هلگورد ”در آتش سوخته است.

مقاومت ایران حملات جنایتکارانهٔ رژیم آخوندی علیه احزاب و گروه‌های کرد ایرانی در خاک کردستان عراق را قویاً محکوم کرد و خواهان رسیدگی بین‌المللی به تجاوزات رژیم در شورای امنیت ملل متحد گردید. بدیهی است که هر گونه تأخیر و تعلل در این امر فاشیسم دینی و جلادان کردکش حاکم بر ایران را جری‌تر می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/214371b5-6b79-4138-b986-d6f604ecfc0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات