728 x 90

حمایت شخصیتهای سیاسی و اجتماعی در ایتالیا، انگلستان و اسپانیا از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

حمایت شخصیتهای سیاسی و اجتماعی در ایتالیا، انگلستان و اسپانیا
حمایت شخصیتهای سیاسی و اجتماعی در ایتالیا، انگلستان و اسپانیا

در آستانه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، شمار دیگری از شخصیتهای سیاسی و اجتماعی در ایتالیا و انگلستان و اسپانیا حمایت خود را از آن اعلام کردند.

در ایتالیا جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق،‌ در انگلستان راجر لاینز - رئیس پیشین اتحادیه‌های اصناف کل انگلستان و در اسپانیا دکتر آلخو ویدال-کوآدراس - رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت طی موضعگیریهای جداگانه با گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام همبستگی کردند

 

 

جولیو ترتزی - وزیر خارجه پیشین ایتالیا

فکر می‌کنم بسیار مهم است که به عمق برویم، نه تنها در تحلیل‌ها، بلکه هم‌چنین در اطلاع‌رسانی و اتخاذ مواضع قوی و قاطع درباره آنچه که (رژیم) ایران و آخوندها امروز نمایندگی می‌کنند به‌عنوان یک خطر و تهدید و یک رفتار بسیار منفی برای جامعه بین‌المللی و برای بشریت.

خانم رجوی در هفته‌های اخیر بارها اهمیت ورود قاطعانه به این مسائل را اعلام کرده است. جلسه پاریس که توسط مقاومت ایران برنامه‌ریزی شده است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این شرایط، ما همه را تشویق می‌کنیم به شرکت در این گردهمایی و پیگیری آن در رسانه‌های مختلف و این‌که هر چه بیشتر از این آرمان بزرگ حمایت کنیم که خواهان تغییر مسیر امور ایران و برای کمک به مردم ایران است. متشکرم.

 

 

راجر لاینز - رئیس پیشین اتحادیه‌های اصناف کل انگلستان

من راجر لاینز رئیس پیشین کنگره اتحاد کارگری انگلستان هستم و پست‌های متعددی داشته‌ام. می‌توانم با اطمینان بگویم که لزوم همبستگی با کارگران و خانواده‌های آنها در ایران یکی از بالاترین اولویتها در این لحظه است. من با همکارانم به‌شدت تلاش می‌کنیم تا برای آن کارگران ایرانی که مبارزه می‌کنند حمایت، اتفاق‌نظر و همبستگی ایجاد کنیم. اینها صدها هزار راننده کامیون و حتی اکنون رانندگان تاکسی هستند که علیه فشار اقتصادی وحشتناک روی طبقه کارگر می‌جنگند.

این یک تک‌مورد نیست. این یک موضوع خاص در یک حرفه و پیشه یا در یک شهر خاص نیست. این یک اقدام سراسری است. این نشان می‌دهد که اطلاعات به سرعت پخش می‌شود، به‌رغم این‌که رژیم اخبار و اطلاعات را به‌شدت کنترل می‌کند، آنها نمی‌توانند اخبار را مسکوت نگه دارند و مردم می‌دانند چه اتفاقی می‌افتد و آنها خواهان تغییر هستند. آنها به‌خصوص خواهان همبستگی هستند و من بیشترین تلاشم را می‌کنم تا همبستگی با آن مردم مبارز را مهیا کنم. و بسیار خوشحالم که به‌همراه بسیاری از همکارانم در پارلمان و بسیاری از سراسر اتحادیه اروپا و در واقع سراسر جهان در پایان ماه ژوئن در پاریس خواهند بود تا همبستگی‌شان را با مردم ایران به‌نمایش بگذارند.

 

 

دکتر آلخو ویدال-کوآدراس - رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

دوستان عزیز، همان‌طور که می‌دانید، مانند هر سال گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت در ۳۰ژوئن برگزار می‌شود. گردهمایی امسال به‌طور خاص حائز اهمیت است. چرا که در همبستگی با قیام مردم ایران و اعتراضات آنهاست که از شروع آن در ماه ژانویه (دی‌ماه ۹۶)، توقفی نداشته است. رژیم اذعان کرده است که سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و رهبری خانم مریم رجوی، تأثیر تعیین‌کننده‌یی در موفقیت زیاد این قیام‌ها داشته است مردم ایران به‌روشنی تمام حرف خود را زده‌اند. آنها گفته‌اند که از دست این رژیم به تنگ آمده‌ایم، دیگر نمی‌توانیم آن‌را تحمل کنیم، ما خواهان تغییر رژیم هستیم، دموکراسی می‌خواهیم، آزادی می‌خواهیم، می‌خواهیم زندگی‌مان را پس بگیریم. و البته تحت حکومت این رژیم، آنها می‌دانند که هرگز زندگی‌شان را پس نخواهند گرفت. مردم ایران که اعتراض می‌کنند، می‌جنگند و رنج می‌کشند، نیاز به همبستگی شما دارند، به حمایت شما احتیاج دارند. اگر شما مانند همه دموکراسی خواهان در سراسر جهان، به یک ایران دموکراتیک اعتقاد دارید، پس باید در روز ۳۰ژوئن در ویلپنت باشید.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2deb3945-57fc-4ac4-9250-19272b6ec4a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات