728 x 90

حمایت زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از اعتراضات کارگران فولاد اهواز

حمایت زندانی  سیاسی ابوالقاسم فولادوند از اعتراضات کارگران فولاد اهواز
حمایت زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از اعتراضات کارگران فولاد اهواز

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند، در زندان گوهردشت کرج، با اعلام حمایت از اعتراضات کارگران فولاد اهواز و محکوم کردن بازداشت جمعی از آنان، نوشت: این چنگ و دندان نشان‌دادن آخوندها نشانه اوج استیصال و ضعف و زبونی آخوندهای جنایتکار است. لذا ضمن حمایت از اعتصاب و اعتراضات فولادگران قهرمان و دیگر اصناف و اقشار و ضمن محکوم کردن بازداشت کارگران زحمتکش فولاد و بیان این‌که وقتی رژیم ضدبشری در آستانه سرنگونی قرار دارد و در حالی که نه می‌تواند و نه می‌خواهد به مطالبات حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ما مردم ایران از هر صنف و قشری پاسخ دهد و تنها راه را در سرکوب و فشار و زندانی کردن کارگران و معلمان؛ کامیون‌داران و دانشجویان تشخیص داده است. بر ماست که همه با هم دست در دست هم نهیم و در حمایت از کارگران دستگیره شده فولاد و معلمان و کامیون‌داران برخیزیم و یکصدا خواهان سرنگونی این حاکمان ظلم و ستمگر و دشمن ایران و ایرانی شویم.

وی در در پایان می‌افزاید:ما می‌توانیم و باید حق حاکمیت مردم بر مردم و تساوی حقوق زن و مرد در همه شئون آن و آزادی بیان و اندیشه را که در برنامه ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی برای ایران فردا و آزاد قید شده را از آخوندهای غاصب پس بگیریم.

 

من اگر برخیزم - تو اگر برخیزی - همه بر می خیزند

مرگ بر اصل ولایت فقیه-زنده باد آزادی

پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران

گسترده باد کانونهای شورشی قیام

درود بر رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d049307c-2c60-4fb5-9ff1-05a7715289c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات