728 x 90

حمایت استراون استیونسون از بیانیه 12ماده‌یی مایک پمپئو

استراون استیونسون
استراون استیونسون

استراون استیونسون هماهنگ‌کننده «کارزار برای تغییر در ایران» طی پیامی از بیانیه 12ماده‌یی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا حمایت کرد و گفت:‌ « سخنرانی دوشنبه مایک پمپئو عالی بود. وی 12شرط قاطع را ترسیم کرد که رژیم ایران باید برآورده کند. زمان آن است که اتحادیه اروپا و انگلستان نیز به‌جای مماشاتی مضحک، گفتگوی قاطع و سرسختانه با رژیم ایران را شروع کنند.

- مماشاتچیهای اتحادیه اروپا پول نقد بانک صادرات و واردات اروپا را به رژیم ایران می‌دهند تا تحریمهای جدید‌ ترامپ را خنثی کنند و علاوه بر این مجازات آمریکا علیه شرکتهای اتحادیه اروپا که به معامله با این رژیم پلید ادامه می‌دهند را بلوکه کنند. بنابراین پول مالیات دهندگان اروپا توسط آخوندها استفاده می‌شود تا ترور و برنامه موشک بالستیک را پشتیبانی کنند.

 

 

 

خاطرنشان می‌شود مایک پمپئو در سخنانی درباره استراتژی جدید آمریکا از جمله به 12ماده اشاره کرد و گفت:‌

اول، (رژیم) ایران باید به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سرگذشت کامل ابعاد نظامی قبلی برنامهٔ اتمیش را اعلام کند و به‌طور دائم و قابل راستی‌آزمایی، از چنین فعالیتی تا به ابد دست بکشد.

دوم، (رژیم) ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند و هرگز در پی بازپردازش پلوتونیوم نباشد. این شامل بستن راکتور آب سنگین آن است.

سوم، (رژیم) ایران باید همچنین به آژانس دسترسی نامحدود به تمامی سایتها در سراسر کشور بدهد.

(چهارم)، (رژیم) ایران باید به تکثیر موشکهای بالستیک را به پایان بدهد و پرتاب آتی یا توسعه توانمندی موشکهای دارای توانمندی اتمی را متوقف کند.

(پنجم)، (رژیم) ایران باید تمامی شهروندان آمریکایی و نیز شهروندان از کشورهای متحد و شریک ما را آزاد کند که بر پایه اتهامات جعلی در بازداشت یا در ایران مفقودند.

(ششم)، (رژیم) ایران باید به حمایت از گروه‌های تروریستی خاورمیانه پایان بدهد، از جمله حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین.

(هفتم)، (رژیم) ایران باید به حق حاکمیت دولت عراق احترام بگذارد و اجازهٔ خلع سلاح، رفع بسیج و ادغام مجدد شبه‌نظامیان شیعی را بدهد.

(هشتم)، (رژیم) ایران باید به حمایت نظامی از شبه‌نظامیان حوثی پایان بدهد و در راستای یک راه حل سیاسی مسالمت‌آمیز در یمن کار کند.

(نهم)، (رژیم) ایران باید تمامی نیروهایی را که تحت فرماندهی (این رژیم) هستند از سوریه خارج کند.

(دهم)، (رژیم) ایران باید به حمایت از طالبان و سایر تروریستها در افغانستان و منطقه پایان بدهد و پناه‌دادن به القاعده را متوقف کند.

(یازدهم)، (رژیم) ایران باید به حمایت نیروی قدس سپاه پاسداران از تروریستها و شبه‌نظامیان شریکش پایان بدهد.

(دوازدهم)، (رژیم) ایران باید همچنین رفتار تهدیدآمیزش را علیه همسایگان متوقف کند، که بسیاری از آنها متحدان آمریکا هستند. این قطعاً شامل تهدیدات آن به نابودی اسراییل و شلیک موشک به عربستان سعودی و امارات و همچنین شامل تهدیدات برای ناوبری بین‌المللی و حملات مخرب سایبری است.

می‌دانید این فهرست بسیار طولانی است ولی اگر شما نگاهی به آن بیندازید اینها فقط 12خواست بسیار پایه‌یی هستند. طول این فهرست، صرفاً به اندازه ابعاد رفتار شرورانه (رژیم) ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5eccddb2-456f-4aa2-81ca-77dbd8686f5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات