728 x 90

حمایتهای جهانی از قیام سراسری مردم ایران در آبان ۹۸

حمایتهای بین المللی  از قیام ایران
حمایتهای بین المللی از قیام ایران

سناتور مارکو روبیو، تحریم آذری جهرمی، وزیر ارتباطات رژیم ایران توسط خزانه‌داری آمریکا را به‌خاطر نقش وی در سانسور گسترده اینترنت، ستود.

 

کوین مک کارتی نماینده کنگره آمریکا در پیامی گفت: این هفته مردم ایران در برابر یک دولت سرکوبگر ایستادگی کردند و یک پیام رسا فرستادند و در سراسر جهان شنیده شد که آزادی را نمی‌توان با چیز دیگری جایگزین کرد.

کوین مک کارتی افزود:‌ آمریکا صدای مردم ایران را شنیده است و در کنار آنها ایستاده است.

 

 

یانیک فاونک، نماینده پارلمان فرانسه

من یانیک فاونک، نماینده پارلمان از لاماین و عضو گروه نمایندگان مجلس حامی شورای ملی مقاومت ایران هستم و می‌خواهم با این پیام صمیمانه‌ترین و خالصانه‌ترین حمایتم را به خانواده‌های ۲۰۰قربانی سرکوب ایران، ارائه دهم، به‌خاطر انتقام‌جویی‌های وحشتناک علیه مردم ایران، در تظاهرات این آخر هفته. و البته حمایت گرم و صمیمانه من. هزاران نفر دستگیر شدند. و من می‌خواهم سوءاستفاده این رژیم را محکوم کنم.

جنایات علیه بشریت را محکوم کنم. امیدوارم شورای امنیت سازمان ملل به این وضعیت جدی بپردازد. و یک بار دیگر، من به مردم فکر ایران می‌کنم. و آرزو می‌کنم که دوباره آزادی خود را بازیابند.

 

 

حمایت سناتور الیزابت وارن از قیام مردم ایران

الیزابت وارن سناتور و کاندید ریاست جمهور آمریکا از قیام مردم ایران حمایت کرد و گفت:‌ ایرانیان برای اعتراض به فساد و استبداد به خیابان‌ها آمده‌اند. در نهایت مردم ایران باید در این صحنه جنگیده و پیروز شوند، اما ما از خواست آنها برای کرامت، آزادی در برقراری ارتباط با جهان خارج و حق تظاهرات مسالمت‌آمیز حمایت می‌کنیم.

 

پیا    

ماریا معلوف شخصیت لبنانی در حمایت از قیام مردم ایران

ماریا معلوف شخصیت لبنانی در پیامی در حمایت از قیام مردم ایران نوشته است: ناقوس آزادی به صدا درآمده و به‌زودی ما و شما ایران آزاد شده از اشغالگری رژیم آخوندی را خواهیم دید..

آخوندهای کشور شما را نابود کرده واز دور خارج کردند (اما) شما ایران را مجدداً بازسازی خواهید کرد میهنی که تاریخ پرشکوه و متمدن انرا دوباره احیا خواهید کرد.

من از زمان کودکی از رهبری مقاومت آقای مسعود رجوی شنیده بودم و امروز نیز همراه با خواهر مریم رجوی در صفی واحد هستیم. و با هم بر علیه استبداد دینی با پوش مذهب در یک مسیر هستیم مسیری برای نوسازی و حرکت به جلو.

سالهای پایداری و رنجهای خونین سرآغاز صفحه جدیدی از مسیر شما بسوی آزادی است. مقاومت ما و شما پیروز خواهد شد.

رژیم آخوندها به پایان خواهد رسید. هزاران نفر از مردم را بدون محاکمه به‌قتل رساندند و به همین خاطر باید توسط مردم محاکمه قرار گیرند..

انقلاب شما انقلاب ما در لبنان و عراق است، آزادی در راه است.

برای رهایی خلقمان و کشورهایمان.. فاشیسم مذهبی به پایان عمر خود رسیده است و امروز در مرحله جدید با خونهای خود دشمنتان  را که مدت ۴۰سال شما را قربانی کرده است به پایان عمر خود رسانده‌اید. دستان پیروزمند خود را با علامت پیروزی بلند کنید.

من هم دستان خود را در دست مبارز مریم رجوی قرار می‌دهم.

در برابر ظالمان سر بلند هستیم و هرگز سر خم نخواهیم کرد.

به امید خدا به‌زودی همدیگر را در ایران آزاد و شایسته همدیگر را ملاقات خواهیم کرد.

دوست شما ماریا معلوف از واشنگتن ۲۲نوامبر

 

 

یانیک فاونک، نماینده پارلمان فرانسه

کشتار ۲۰۰تن مردم ایران، جنایت علیه بشریت

شورای امنیت سازمان ملل این وضعیت را بررسی کند

من یانیک فاونک، نماینده پارلمان از لاماین و عضو گروه نمایندگان مجلس حامی شورای ملی مقاومت ایران هستم و می‌خواهم با این پیام صمیمانه‌ترین و خالصانه‌ترین حمایتم را به خانواده‌های ۲۰۰قربانی سرکوب ایران، ارائه دهم، انتقام‌جویی‌های وحشتناک علیه مردم ایران، در تظاهرات این آخر هفته. و دستگیری هزاران نفر و سوءاستفاده این رژیم را محکوم می‌کنم. و حمایت گرم و صمیمانه خود را از مردم ایران اعلام می‌کنم.

جنایات علیه بشریت را محکوم کنم. امیدوارم شورای امنیت سازمان ملل به این وضعیت جدی بپردازد. و یک بار دیگر، من به مردم فکر ایران می‌کنم. و آرزو می‌کنم که دوباره آزادی خود را بازیابند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d595f7e-6fb7-4bc5-9a02-278fd8f1c79a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات