728 x 90

حقوق نجومی ۷۳میلیون تومانی مدیرعامل پتروشیمی نیمه‌کاره دنا

حقوق نجومی مدیرعامل پتروشیمی دنا
حقوق نجومی مدیرعامل پتروشیمی دنا

جمع حقوق و مزایای یک کارگزار رژیم که مدیرعامل پتروشیمی دنا است از یکی از شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان و زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر در آبان‌ماه بیش از ۷۳میلیون تومان بوده است.
سایت حکومتی دیده‌بان روز دوشنبه ۲۰دی طی گزارشی نوشت؛ شرکت صنایع پتروشیمی دنا وابسته به هلدینگ انرژی سپهر با سرمایه‌گذاری عظیم شرکت پتروفرهنگ ایجاد شده تا با محوریت تولید متانول به وظایف خود عمل کند البته هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

محمدعلی کریمیان در هفته پایانی تیرماه ۱۴۰۰ به مدیرعاملی پتروشیمی دنا منصوب شد و بر اساس اسنادی که به دست خبرگزاری برنا رسیده است او در آبانماه سال جاری حقوق ۷۳میلیون تومانی از شرکت پتروشیمی دنا دریافت کرده است. این در حالی است که پروژه‌های این شرکت هنوز در حال تکمیل است و از نظر اقتصادی تا به امروز سودآوری برای صندوق ذخیره فرهنگیان نداشته است و همین رویه موجب انتقادات معلمانی که خیلی از آنها حقوق ۳ تا ۴میلیون تومان در ماه دریافت می‌کنند شده است. این در حالی است که صندوق ذخیره فرهنگیان با این سیاست تأسیس شده است تا با راه‌اندازی شرکتها و هلدینگ‌های مختلف اقتصادی دستگیر بازنشستگان آموزش و پرورش در روزگار پیری باشند اما گویا سودهای شرکتها و هلدینگ‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به جیب نجومی بگیران خاص می‌رود.

در فیش حقوقی آبانماه ۱۴۰۰ این کارگزار رژیمی پتروشیمی دنا (وابسته به هلدینگ انرژی سپهر با سرمایه‌گذاری شرکت پتروفرهنگ) مبالغ حقوق پایه ۸۴۸۲۳۲۰۷ریال، مزایا ۱۶۶۷۱۶۹۱۲ریال درج شده است و هم‌چنین مبلغ اضافه کاری آبان ماه وی ۱۸۱۰۹۰۵۱۶ریال بوده است و برای ۴روز مأموریت مبلغ ۱۰۳۱۰۹۳۹۸ریال دریافت کرده‌ است که بر این اساس در فیش آبان‌ماه جمع حقوق و مزایا مدیرعامل عامل پتروشیمی دنا ۷۳۲۸۶۵۰۹۹ریال درج شده است.


سایت حکومتی نوشت: شرکت صنایع پتروشیمی دنا با سرمایه‌گذاری ۴۸۱میلیون دلار در فاز ۲ منطقه پتروشیمی شهر عسلویه در حال ساخت است. اما با توجه به اسناد مانند سال‌های گذشته به‌دلیل عدم شفافیت شاهد تخلفات مالی و فیشهای حقوق نجومی در شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان مانند پتروشیمی دنا هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19f26691-a577-4fd1-9ba6-9a0d0f9e0dac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات