728 x 90

حریرچی: اگر کسی فوت کرد به‌دلیل کرونا تست او هم مثبت بود، اگر بیماری زمینه‌ای داشت جزو آمار نمی‌آوریم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

حریرچی معاون وزارت بهداشت آخوندها روز ۶خرداد در تلویزیون رژیم به پنهان‌سازی عمدی تلفات کرونا به‌طور صریح اعتراف کرد و گفت: «اگر کسی فوت کرد به‌دلیل کرونا تست او هم مثبت بود، اگر بیماری زمینه‌ای داشت ما جزو آمار نمی‌آوریم».

وی افزود: «۸۲درصد اطلاعاتی که در مورد کرونا در فضای مجازی منتشر شده، تولید کسانی بوده که حمله کننده به نظام بودند. کسانی منتشر کردند که شناسنامه‌دار علیه مملکت و نظام اقدام می‌کردند».

تلویزیون شبکه یک رژیم - حریرچی، معاون وزیر بهداشت رژیم ۶خرداد ۹۹

حریرچی: «اگر کسی فوت کرد به‌دلیل کرونا تست او هم مثبت بود ولی اگر بیماری زمینه‌ای داشت ما جزو آمار نمی‌آوریم که مثلاً ۵۰درصد بیمار‌هایی که آنجا فوت می‌کنند چون افراد پیر هستم بالاخره یک فشار خونی دیابتی یک ناراحتی تنفسی دارند نه ما خیلی شفاف اعلام کردیم آمار من ما را هم می‌بییند همین اخیراً مثلاً رو به نزول بود در موارد تشخیصی گاهی رفته بالا آن هم دلیل خاص خودش را دارد همان‌طور اعلام کردیم به مهندسی آمار به هیچ‌وجه اعتقاد نداشتیم!... .

شما اگر به همین آمار توجه کنید آمار مهمی است بررسی شده ۸۲درصد اطلاعاتی که در مورد کرونا در فضای مجازی در کشور ما منتشر شده کسانی منتشر کردند که شناسنامه‌دار علیه مملکت و نظام اقدام می‌کردند».

مجری: «عـــــجـــــــب ۸۲%»

حریرچی: «تولید توسط کسانی بوده که حمله کننده به نظام و کشور بودند حدود ۱۳درصد کسانی بودند که موضع خنثی داشتند ۵درصد هم مدافعان نظام بودند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99b66107-766b-4562-aa4b-2519133b9107"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات