728 x 90

حرکتهای اعتراضی مردم به جان آمده علیه ستم و چپاول آخوندی

تهران.تجمع اعتراضی پزشکان و دندانپزشکان و دانشجویان - ۲۳خرداد۹۷
تهران.تجمع اعتراضی پزشکان و دندانپزشکان و دانشجویان - ۲۳خرداد۹۷

تجمع کشاورزان گرمسار

صبح امروز چهارشنبه ۲۳خرداد کشاورزان گرمسار و آرادان در اعتراض به قطع و وصل کردن آب سد نمرود؛ و ایجاد مشکل برای زمینهای کشاورزی شان؛ در برابر فرمانداری رژیم در گرمسار تجمع کردند.

 

تجمع اعتراضی جمعی از راه سازان پروژه قزوین – کلاچای

روز چهارشنبه ۲۳خرداد جمعی از راه سازان پروژه قزوین – کلاچای در اعتراض به تعطیل شدن این پروژه در مقابل استانداری رژیم در قزوین تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

دومین روز تحصن کارکنان بیمارستان خمینی

روز چهارشنبه ۲۳خرداد ماه؛ کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی در کرج؛ برای دومین روز متوالی اقدام به تحصن کردند. این معترضان به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود اعتراض دارند.

 

تجمع مهندسان و اصرار مأموران برای برهم زدن تجمع

روز سه‌شنبه ۲۲خرداد مأموران سرکوبگر انتظامی با یورش وحشیانه به تجمع‌کنندگان معترض در مقابل وزارت راه و شهرسازی در تهران سعی در جمع‌آوری بنرهای مهندسان ساختمانی و برهم زدن تجمع اعتراضی آنان را داشتند که با مقاومت تجمع‌کنندگان روبه‌رو شده و به اعتراض خود ادامه دادند.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه صدا و سیمای رژیم

روز سه‌شنبه ۲۲خرداد داوطلبان و دانشجویان دانشگاه صدا و سیمای رژیم در اعتراض به حذف چند رشته‌ٔ این دانشگاه از دفترچه‌ٔ کارشناسی ارشد، مقابل وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری کابینه آخوند روحانی اقدام به تجمع کردند.

 

تجمع اعتراضی مهندسان ناظر ساختمانی

روز سه‌شنبه ۲۲خرداد جمعی از مهندسان ناظر ساختمانی در تهران در اعتراض به مصوبه اخیر پیرامون انتخاب مهندس ناظر توسط بساز بفروش‌ها، مقابل وزارت راه و شهرسازی رژیم اقدام به تجمع کردند و خواهان لغو بخشنامه‌ها و آیین‌نامه غیرقانونی آن شدند.

 

ضرب ‌و شتم یک هموطن زلزله‌زده توسط ایادی رژیم در سرپل‌ذهاب

روز سه‌شنبه۲۲خردادماه۹۷یک هموطن زلزله‌زده از منطقه زلزله‌زده کوییک سرپل‌ذهاب که برای رسیدگی به وضعیت بد خود به بنیاد مسکن رژیم آخوندی رفته بود، مورد ضرب ‌و شتم مأموران رژیم قرار گرفت.

مهدی الماسی یک هموطن زلزله‌زده اهل منطقه کوییک سرپل‌ذهاب از کلاهبرداری بنیاد مسکن آخوندی پرده برداشت و گفت که ۹ماه پیش پولی به حساب بنیاد مسکن دزد واریز کردم اما با کلاهبرداری پول را بالا کشیده‌اند. وی افزود که هم‌چنان زیر چادر زندگی می‌کنند.

مأموران وابسته به بنیاد غارت‌گر مسکن رژیم آخوندی؛ مهدی الماسی و برادرش را که به این دزدی و غارت‌گری اعتراض کردند، وحشیانه مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند که دست برادر مهدی به‌شدت آسیب دید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00c24cb7-1f5d-4b06-8029-c0e555fba8ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات