728 x 90

حرکتهای اعتراضی فارغ‌التحصیلان بیکار، غارت‌شدگان طلای ثامن، تعاونی شرکت واحد تهران و کارگران شهرداری آبژدان اندیکا + فیلم

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری آبژدان اندیکا
تجمع اعتراضی کارگران شهرداری آبژدان اندیکا

دومین روز تحصن یکی از فارغ‌التحصیلان بیکار در مقابل مجلس ارتجاع

روز سه‌شنبه ۱۶بهمن۹۷ یکی از فارغ‌التحصیلان بیکار در برابر ساختمان مجلس ارتجاع در اعتراض به بیکاری و وضعیت بد اقتصادی کشور، برای دومین روز دست به تحصن زد. وی پلاکاردی در دست داشت که بر روی آن نوشته شده بود:

«به نام خداوند عدالت و برابری بیکاری...

اینجانب علی شیر مرد فارغ‌التحصیل مهندسی معماری ۲سال است نمایندگان مجلس و مسئولان قدمی برای من برنداشتند،بنده تحصن خود را تا احراز حق خود یعنی کار مرتبط با رشته تحصیلی خود در ارگانهای دولتی ادامه می‌دهم».

تجمع غارت‌شدگان سایت طلای ثامن در مقابل دادسرای رژیم 

روز سه‌شنبه ۱۶بهمن۹۷ جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر طلای ثامن، در اعتراض به غارت دارایی و برآورده ‌نشدن مطالباتشان، در مقابل دادسرای رژیم در تهران، اقدام به برگزاری ‎تجمع کردند.

تجمع اعتراضی اعضای تعاونی شرکت واحد در تهران 

روز سه‌شنبه ۱۶بهمن۹۷ اعضای تعاونی شرکت واحد در اعتراض به پاسخ نگرفتن در مورد مطالباتشان، مقابل ساختمان وزارت تعاون رژیم تجمع اعتراضی کردند.

اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران شهرداری آبژدان اندیکا 

روز سه‌شنبه ۱۶بهمن۹۷ اعتصاب کارگران شهرداری آبژدان اندیکا واقع در استان خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن ۹ماه حقوق‌شان اعتصاب کرده و در مقابل شهرداری آبژدان تجمع کردند.

 

تجمع غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در کرمانشاه

روز سه‌شنبه ۱۶بهمن۹۷ غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در اعتراض به غارت دارایی یک عمرشان در مقابل دفتر این مؤسسه تجمع کردند.

 

تجمع غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در شهر ایلام

روز سه‌شنبه ۱۶بهمن۹۷ غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران در ایلام در اعتراض به غارت و چپاول پول و سپرده‌هایشان مقابل شعبه‌ این مؤسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1dc834b2-7cad-4f9e-83f9-5150bb51b0ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات