728 x 90

حذف و جراحی و خالص‌سازی در رژیم پوسیدهٔ ولایت و رد صلاحیت ۱۳عضو کنونی برای شرکت در نمایش انتخابات

نمایش انتخابات
نمایش انتخابات

در ادامهٔ حذف و جراحی و خالص‌سازی در رژیم پوسیدهٔ  ولایت، توسط خامنه‌ای، روز گذشته صلاحیت ۱۳عضو کنونی مجلس ارتجاع برای شرکت در نمایش انتخابات اسفندماه این مجلس حکومتی، تأیید نشد.

قزلجه، رحیمی جهان‌آبادی، محمودزاده، علیرضابیگی، پزشکیان، منادی سفیدان، رحمانی، سمیه محمودی، رسولی نژاد، مصطفی نخعی، موسوی لارگانی، فیروزی‌پور و خدابخشی نفرات جراحی شده هستند. رسانه‌های رژیم از احتمال افزایش این تعداد خبر دادند.(خبرگزاری حکومتی فارس)

پزشکیان با توئیت عکس دستور وزارت کشور مبنی بر رد صلاحیتش نوشت: «صلاحیت این جانب با استناد به‌بند ۲ماده ۳۱ التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی» رد شد!

توئیت پزشکیان

محمودزاده دربارهٔ علت رد صلاحیت خود را «استناد به بند ۴، ماده ۳۳» عنوان کرد که معنای آن «اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی» نظام است. محمودزاده افزود: «دولت رئیسی همه را شوکه کرد؛ نمایندگانی رد صلاحیت شدند که به‌دنبال استیضاح وزیر کشور رئیسی بودند؛ خالص سازی دیکته شده است».

 

آخوند ابطحی، از باند مغلوب هم در توئیتی با حمله به باند رئیسی نوشت: دیدید حرف آن زن بسیجی درست بود که «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»... ابطحی با طعنه به حذف و جراحی توسط خامنه‌ای افزود: «دورهمی، خالص خالص!».

ابطحی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/002bd109-a1aa-4659-a638-f55b624bdd3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات