728 x 90

جیک سالیوان: پیامدهای عدم پذیرش توافق به‌عهده ایران است

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید گفت: رژیم ایران باید «توافق روی میز که بدون پرداختن به مسائل اضافی، پایبندی متقابل به برجام را محقق می‌کند» را بپذیرند.
مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید روز چهارشنبه ۱۸خرداد در پاسخ به سؤالی در رابطه با برداشتن دوربینهای نظارتی آژانس انرژی اتمی و تأثیر آن بر مذاکرات برجام گفت، این دو در مسیرهای جداگانه‌ای هستند.
جیک سالیوان افزود: «ما موضوع پایبندی ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تعهد به توافق‌های پادمانی و (دیگر) تعهداتش در چارچوب NPT و مذاکراتش با گروسی به‌ویژه در مورد پرونده‌هایی که گروسی نسبت به آن ابراز نگرانی کرده است و آنچه شورای حکام (آژانس بین‌المللی انرژی اتمی) امروز درباره آن صحبت کرد، را اجزایی از یک کل می‌بینیم».

سالیوان به رژیم ایران توصیه کرد که «توافق روی میز که بدون پرداختن به مسائل اضافی، پایبندی متقابل به برجام را محقق می‌کند» را بپذیرند.

مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید ادامه داد که «این توافق اینک پیش روی ایران است که بهتر است آن را بپذیرند. در غیراین صورت، پیامدهای آن با خود آنهاست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1dba37ce-9ed6-4ee9-91b7-732bd95ae2d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات