728 x 90

جیمز کلورلی: ر‌ژیم ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلستان انجام داده است

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس

وزیر خارجه انگلستان در گفتگویی عنوان کرد که اگر رژیم ایران رفتار‌های خود را تغییر دهد، پاسخ انگلستان به این رفتار‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلستان روز پنجشنبه۱۵تیر در گفتگوی مطبوعاتی در خصوص توافق رژیم ایران و عربستان گفت: «ما از گفتگو استقبال می‌کنیم و امیدواریم که که مذاکرات و دیدار‌هایی که سعودی‌ها با ایرانیان داشتند، با تغییر رفتار آنها شود، اما در نهایت همه چیز به انتخاب سران رژیم ایران بستگی دارد».

وزیر خارجه انگلستان در ادامه به اقدامات جنایتکارانه رژیم آخوندی در انگلستان اشاره کرد و گفت: «ر‌ژیم ایران از ابتدای سال۲۰۲۲ تاکنون ۱۶تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است».

وزیر خارجه انگلستان در خاتمه در رابطه نامگذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی گفت: «قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌یی است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد. این کاری نیست که در حال حاضر انجام داده باشیم، اما کلیت سپاه پاسداران را تحریم کرده‌ایم. ما همیشه گزینه‌های‌مان را باز نگه می‌داریم و پاسخ‌مان همیشه با اقدامات ایران مرتبط خواهند بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f3a66e7-5b1c-49c9-b9a1-3d1a6e46d366"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات