728 x 90

جو بایدن: پاسخ ما از امروز آغاز شد، در زمانها و مکانهای انتخابی ما ادامه خواهد داشت

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، به‌دنبال عملیات نظامی علیه شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در خاورمیانه در بیانیه‌یی نوشت: امروز بعدازظهر، به دستور من، نیروهای ارتش آمریکا اهدافی را در تأسیسات عراق و سوریه که سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آن برای حمله به نیروهای آمریکایی استفاده می‌کنند، مورد حمله قرار دادند. پاسخ ما از امروز آغاز شد. در زمان‌ها و مکان‌های انتخابی ما ادامه خواهد داشت.

سایت کاخ‌سفید جمعه ۱۳بهمن نوشت: ایالات متحده به‌دنبال درگیری در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر در جهان نیست. اما اجازه دهید همه کسانی که ممکن است به‌دنبال آسیب رساندن به ما باشند این را بدانند: اگر به یک آمریکایی آسیب بزنید، ما پاسخ خواهیم داد.

در این بیانیه هم‌چنین آمده است: یکشنبه گذشته، ۳سرباز آمریکایی در اردن توسط یک پهپاد پرتاب شده توسط گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت سپاه پاسداران رژیم ایران کشته شدند. اوایل امروز در مراسم بازگشت آبرومندانه این شجاعان آمریکایی در پایگاه هوایی دوور شرکت کردم و با هر یک از خانواده‌های آنها صحبت کرده‌ام.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54e13c2d-1870-462e-a4b4-0760c0e91b99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات