728 x 90

جولیانی خطاب به سران رژیم ایران: شما عاملان قتل‌عام و جنایت علیه بشریت هستید و باید بروید

شهردار رودی جولیانی
شهردار رودی جولیانی

سایت سی ان اس نیوز در گزارشی از گردهمایی ایران آزاد - اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳نوشت: رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در نشست سالانه ایران آزاد سخنرانی کرد جایی که او رژیم ایران را به جنایت علیه بشریت متهم کرد و گفت این دیکتاتوری دیگر قابل‌تحمل نیست.

جولیانی یکی از صدها نماینده از تقریباًً ۵۰کشور مختلف بود که در این واقعه تاریخی که در اشرف ۳در آلبانی برگزار شد شرکت کرد. اشرف ۳مقر اصلی جدید سازمان مجاهدین گروه اصلی اپوزیسیون ایران است.

جولیانی گفت: ”آیا به نقطه‌ای در تاریخ نرسیدیم وقتی بپا می‌خیزیم و می‌گوییم دیگر کافی است، جنایت کافی است، قتل کافی است، سرکوب کافی است “.

سی ان اس نیوز افزود جولیانی گفت: ”من آنها را متهم می‌کنم، من آیت‌الله‌ها و حسن روحانی را متهم می‌کنم، و همه چاپلوسان و دنباله‌روهایشان را. من آنها را به‌قتل و نه فقط قتل بلکه قتل‌عام، جنایت علیه بشریت متهم می‌کنم. ما چگونه می‌توانیم این را تحمل کنیم و به خودمان در آینه نگاه کنیم“.

سی ان اس نیوز همچنین نوشت: جولیانی اتحادیه اروپا را به‌خاطر خوشنود کردن رژیم در معامله محکوم کرد. او گفت،‌ “ اگر آنها جلو این نایستند ما باید به‌خاطر کشورهایمان خجالت‌زده باشیم. اینجا زمین وسطی وجود ندارد. این ما را عصبانی نمی‌کند که ما می‌خواهیم دست به کاری بزنیم. ما باید کاری کنیم که دولتهای اروپایی بپا خیزند، بیدار شوند و شرف و افتخار خود را دوباره باز یابند”.

سی ان اس نیوز همچنین نوشت: خانم مریم رجوی پرزیدنت برگزیده مقاومت ایران ایراد سخنرانی کردند.

مریم رجوی گفت: به‌لحاظ بین‌المللی، آخوندها روی بی‌عملی و تحمل جامعه بین‌المللی حساب باز کرده‌اند و روی این‌که عملیات تروریستی و جنگ‌افروزی در کشورهای منطقه، دست کم تا انتخابات آمریکا چندان قیمتی برای آنها نخواهد داشت.
می‌گویند: ۱۶ماه دیگر صبر می‌کنیم، شاید آمریکا رئیس‌جمهور دیگری داشته باشد و بتوان با او دوباره به همان «اَبـر امتیازات» در توافق اتمی دست یافت!

سی ان اس نیوز افزود: این اولین بار نیست که جولیانی رهبران رژیم ایران را مورد خطاب قرار می‌دهد. در فوریه ۲۰۱۹در کنفرانسی در ورشو جولیانی رهبران رژیم ایران را مورد نکوهش قرار داد و گفت، ” آنها قاتل هستند و باید از قدرت کناره‌گیری کنند “.…

خانم رجوی یک برنامه ده ماده‌ای ارائه داده است و می‌گوید که آزادی را به ایران و ثبات را به منطقه خاورمیانه باز خواهد گرداند. از جمله این ده ماده برابری جنسیتی، ایرانی غیراتمی، انتخابات آزاد و جدایی دین از دولت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bcfa805-6e32-47a3-b0b4-9d5927903d07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات