728 x 90

جنگ گرگها و شرط چاقو برای پزشکیان پس از حرفهای خامنه‌ای و درخواست «صدای واحد»!

پزشکیان - پاسدار قالیباف
پزشکیان - پاسدار قالیباف

جنگ گرگها و شرط چاقو برای پزشکیان

پس از حرفهای خامنه‌ای و درخواست «صدای واحد»!

 

پاسدار قالیباف در جلسه دیدار با خامنه‌ای

تا زمانی که دولت در مسیر رهنمودهای رهبر و حل مسائل پیش برود

مجلس کنار دولت است

 

اژه‌ای سردژخیم قضاییه ولایت:

انشاءالله ایشون را در همین راستا، یعنی اگر در خط ولایت و سیاست‌های ابلاغی

که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند و ایشون گفتند من ملتزم هستم ما همه کمک بکنیم

جا دارد که واقعاً با همین نیت با همین فکر این دولت تشکیل بشود

 

هشدار کیهان خامنه‌ای به پزشکیان:

منافقین در این ۴۵ سال

حیثیت چند رئیس‌جمهور را نابود کردند و تا آنها را بر زمین نزدند

دست برنداشتند

 

یک نمونه ابوالحسن بنی‌صدر

که دفتر هماهنگی او تبدیل به حیاط خلوت مجاهدین

برای مهندسی اختلاف و درگیری و آشوب در کشور شده بود

 

حضرت امام پس از صدور حکم بی‌کفایتی بنی‌صدر توسط مجلس فرمودند

«خدا می‌داند که من مکرر به این گفتم که آقا اینها تو را تباه می‌کنند

این گرگ‌هایی که دور تو جمع شده‌اند و به هیچ چیز عقیده ندارند

تو را از بین می‌برند، گوش نکرد، هی قسم خورد که اینها فداکار هستند»

 

پاسدار قالیباف در جلسه دیدار خامنه‌ای با اعضای مجلس ارتجاع با حضور پزشکیان، به رئیس‌جمهور جدید ارتجاع گوشزد کرد فقط تا زمانی که در مسیر خامنه‌ای قدم بردارد، مجلس در کنار اوست.

تلویزیون رژیم ۳۱ تیر ۱۴۰۳:

مجلس دوازدهم در حالی کار خود را آغاز کرد که با شوک سنگین عروج برادر عزیزم شهید رئیسی و یارانش روبه‌رو شد بی‌تردید این اتفاق ناگوار شرایط کاملاً متفاوتی را برای اداره کشور رقم زد.

وجود اختلاف سلیقه بین مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم امری بدیهی است اما نقطه اتکای اصلی که می‌تواند مبنای مشترک همکاری بین مجلس و دولت (نامفهوم) شود این است که رئیس‌جمهور محترم منتخب در مناظرات و تبلیغات‌های انتخاباتی چندین بار بر اجماع داخلی و حرکت ذیل سیاست‌های رهبر معظم انقلاب تأکید کردند و تصریح داشته‌اند که برنامه اصلی ایشان برای اداره کشور برنامه هفتم پیشرفت کشور است انتظار جدی مردم از مجلس دوازدهم این است که بدون جناحگرایی از حرکت دولت چهاردهم در چارچوب حمایت کند تا دولت مجلس را کنار خود ببیند ما معتقدیم رقابتهای انتخاباتی تمام شده است و همه باید نگران حل مسائل مردم باشیم لذا تا زمانی که دولت در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب و حل مسائل مردم پیش برود مجلس کنار دولت است.

بررسی و اقدام برای مسأله کاهش مشارکت در انتخابات که به دلایل مختلف از جمله ناکارآمدی‌های انباشته شده و مشکلات اقتصادی و معیشتی و هم‌چنین مسائل فرهنگی و سیاسی پیش آمده است موضوعی است که دلسوزان از مجلس انتظار دارند بررسی آنها را در دستور کار خود قرار دهد.

در این مجلس همه توان خود را به کار می‌گیریم تا این انتظارات و در رأس آن رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تبیین خواهند نمود اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری قضاییه جلادان (میزان اول مرداد)، سردژخیم قضاییه ولایت تأکیدات پزشکیان را در مورد پیشبرد برنامه و اهداف خامنه‌ای به وی یادآوری کرد و گفت اگر در همین راستا، یعنی در خط ولایت حرکت کند، به او کمک می‌شود.

 

سردژخیم اژه‌ای اول مرداد ۱۴۰۳:

از زمان تبلیغات انتخاباتی و بعدش رئیس‌جمهور محترم منتخب بارها تکرار کردند که من در جهت اهداف نظام اسلامی در خط ولایت در التزام و تلاش برای پیاده کردن سیاست‌های کلی ابلاغی از ناحیه مقام معظم رهبری، التزام به برنامه هفتم توسعه و قانون دارم. این خب خیلی ارزشمند هستش. باید واقعاً کمک کنیم انشاءالله ایشون رو که در همین راستا، یعنی اگر در خط ولایت در جهت تحقق اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی در همین سیاست‌های ابلاغی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند همین برنامه هفتم و قوانینی که هستش و ایشون گفتند من ملتزم هستم ما همه کمک بکنیم انشاءالله اون چیزی که مورد نظر هست و اون پیشرفت کشور هستش اتفاق بیفته. جا داره که واقعاً با همین نیت با همین فکر انشاءالله این دولت هم تشکیل بشه و هم ادامه عمل بده. مصالح و منافع عمومی کشور در نظر گرفته بشه. پرهیز بشه از احیاناً گروه‌گرایی و جناح گرایی و بخشی نگری.

 

کیهان خامنه‌ای (اول مرداد) یک روز پس از حرفهای خامنه‌ای در دیدار به اعضای مجلس رژیم با حضور پزشکیان، به رئیس‌جمهور جدید ارتجاع هشدار داد و سرنوشت اولین رئیس‌جمهور رژیم و شقه‌یی را که مجاهدین به حاکمیت آخوندی تحمیل کردند، به وی گوشزد کرد. کیهان نوشت:

منافقین در این ۴۵ سال، حیثیت چند رئیس‌جمهور را نابود کردند و تا آنها را بر زمین نزدند، دست برنداشتند. یک نمونه، ابوالحسن بنی‌صدر، که دفتر هماهنگی او، تبدیل به حیاط خلوت مجاهدین برای مهندسی اختلاف و درگیری و آشوب در کشور (در اوج جنگ تحمیلی صدام) شده بود. حضرت امام پس از صدور حکم بی‌کفایتی بنی‌صدر توسط مجلس، فرمودند «خدا می‌داند که من مکرر به این گفتم که آقا، اینها تو را تباه می‌کنند، این گرگ‌هایی که دور تو جمع شده‌اند و به هیچ چیز عقیده ندارند، تو را از بین می‌برند، گوش نکرد، هی قسم خورد که اینها فداکار هستند».

کیهان خامنه‌ای سپس با یادآوری صحبت‌های ولی‌فقیه ارتجاع خطاب به کاندیداهای نمایش انتخابات و هم‌چنین در دیدار روز یکشنبه با اعضای مجلس ارتجاع که شاخص انتخاب وزرا و مدیران را نداشتن هیچگونه زاویه‌یی با رژیم ولایت عنوان کرده بود نوشت:

پزشکیان، قبلاً هم بارها بر ضرورت اجرای رهنمود‌های رهبری و سیاست‌های کلی نظام تأکید کرده و خود را متعهد به آن رهنمود‌ها و سیاست‌ها دانسته است. عملیاتی کردن این باور قانونی و شرعی، مستلزم این است که قدم اول در انتخاب مشاوران و دستیاران و چیدمان کابینه پیشنهادی، منطبق بر همان رهنمود‌ها و سیاست‌ها برداشته شود. پزشکیان در این مسیر، چند دوراهی در پیش دارد که هر کدام آنها، میزان موفقیت یا خدای ناکرده ناکامی دولت جدید را روشن می‌کند. دوراهی اول، این است که آیا دولت جدید در ادامه مسیر رئیسی است، برنامه درونزا با اتکا به ظرفیت‌های ملی و فرصت‌های متنوع خارجی برای پیشرفت دارد، یا خدای ناکرده می‌خواهند عبرت دولت قبل (هشت سال معطلی پشت درهای دغل‌بازان آمریکایی و اروپایی) را تکرار کند.

 

روزنامه سپاه پاسداران اول مرداد هم نوشت: با آن‌که انتظار می‌رفت موج دعوا راه انداختنهایی که از رقابتهای انتخابات آغاز شده بود و با پایان انتخابات هم تمام نشد، با این تذکر صریح و علنی رهبر به پایان برسد اما همان شب گفتگوی ویژه خبری با حضور یکی از نمایندگان جدید مجلس و اصرار معاونت سیاسی صدا و سیما، با بی‌اعتنایی به تذکر ولی‌فقیه، مجال جنجال‌آفرینی در امتداد جنجالهای انتخابات شد. آیا این خط فکری در صدا و سیما و مجلس به پایان رسیده است؟ مجلس نباید از دولت پزشکیان انتقام بگیرد.

روزنامه سپاه پاسداران در مطلب دیگری درباره شورای راهبری تحت نظارت جواد ظریف نوشت: سخت‌ترین کار پزشکیان انطباق شورای به‌اصطلاح راهبری با ارکان نظام است.

 

عباس عبدی درباره جدال میان مجلس و دولت رژیم نوشت: ۳۰۰ نماینده مجلس هنگام سخن گفتن چنان طلبکارند که انگار با اپوزیسیون مواجهیم.

وی افزود: این‌که خامنه‌ای در سخنرانی روز یکشنبه به اعضای مجلس توصیه کرده، به‌معنای آن است که خلاف آن در مجلس وجود دارد.

 

پزشکیان بعد از شرکت در جلسه دیدار اعضای مجلس رژیم با خامنه‌ای در روز ۳۱تیر، در حساب ایکس خود خطاب به ولی‌فقیه ارتجاع نوشت:

از لطف حضرت آقا صمیمانه سپاسگزارم.

اکنون اعتماد مردم و حمایت شما از دولت_ ایران بزرگترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش روست.

 

روزنامه حکومتی هم میهن ۳۱تیر نیز نوشت: در حال حاضر، روزنامه‌های اصول‌گرا و تندرو، تریبونهای نمازجمعه، اکانت‌های سایبری و سیاستمداران جناح راست شمشیر را برای ظریف از رو بسته‌اند. بعضی الفاظ تند به کار می‌برند و برخی دیگر سعی می‌کنند حرف‌هایشان را با کنایه و در لفافه بزنند.

هم میهن در ادامه نوشت: علیخانی، نماینده ادوار مجلس نوشت: . هدف نهایی زدن پزشکیان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d538eb4-d81b-4efb-b0f6-5126a0362f7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات