728 x 90

جنگ و دعوای گرگها بر سر سیرک انتخابات

سیرک انتخابات
سیرک انتخابات

جنگ گرگها بر سر سیرک انتخابات به شدت ادامه دارد.

 

عناصر باند مغلوب نظام از حذف سرضرب تاجزاده از سیر انتخاباتی توسط شورای نگهبان خبر دادند.

شکوری راد از مهره‌های این باند روز سه‌شنبه ۲۸شهریور توئیت کرد: ظاهراً شورای نگهبان از همین ابتدا بررسی صلاحیت تاجزاده را از دستور خارج کرده است.

وی علت حذف تاجزاده را ذکر نکرد، ولی یک روز قبل سخنگوی شورای نگهبان از حذف فله‌یی بیش از ۵۵۰نفر به‌علت منطبق نبودن با مصوبه خودش خبر داده بود و گفته می‌شود استناد شورای نگهبان به یکی از مواد این مصوبه خودش در خصوص سوء سابقه بوده است.

خبر حذف سرضرب تاجزاده در حالی پخش می‌شود که وی در روزهای اخیر با کرنشی حقارت‌بار تأکید کرد که سرسپردگیش به ولایت فقیه حتی از جنتی هم بیشتر است! (توئیت علی شکوری راد ۲۸اردیبهشت)

 

به‌دنبال پخش خبرهایی مبنی بر تأیید نامزدی احمدی‌نژاد، سپاه پاسداران این موضوع را تکذیب کرد و نوشت: از صبح امروز اخباری مبنی بر تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد در حال انتشار است که با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از منابع آگاه، این اخبار کذب و تنها یک جنگ روانی بر علیه شورای نگهبان است (تلگرام رسمی سپاه پاسداران۲۸ اردیبهشت).

 

سپاه پاسداران هم‌چنین در ادامه تبلیغات علیه پاسدار علی لاریجانی کاریکاتوری منتشر کرد و نوشت: تعویض طلایی اصلاح‌طلبان در دقیقه ۹۰، لاریجانی به جای روحانی وارد می‌شود! (تلگرام رسمی سپاه پاسداران ۲۸اردیبهشت)

فریدون عباسی از کاندیداهای باند غالب در سیرک انتخاباتی با حمله به لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان گفت که اینها با همین دولت همراه و مبلغ بودند و به هم پوشش می‌دادند و اگر قرار بود کاری بکنند تا به‌حال کرده بودند (سایت شفقنارژیم۲۸ اردیبهشت).

 

رئیسی جلاد، نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع و یکی از کاندیداهای شرکت در نمایش انتخاباتی ریاست‌جمهوری را به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی‌اش معرفی کرد.

اغلب کاندیداهای باند غالب می‌گویند برای حمایت از رئیسی ثبت نام کرده‌اند ویکی از آنها هم رئیس ستاد او شده است. با این‌حال، پاسدار ضرغامی در پاسخ به سؤالی که آیا به نفع رئیسی کناره‌گیری خواهد کرد؟ گفت: آمده‌ام تا بمانم (خبرگزاری انتخابات رژیم۲۸ اردیبهشت).

 

احمدی‌نژاد در سخنرانی و مصاحبه‌یی که در رسانه‌های خود منتشر کرد گفت که نظر قطعی‌اش تا روز آخر این است که اگر صلاحیتش تأیید نشود نه در انتخابات شرکت می‌کند و نه آن را تأیید می‌کند و این نظرش تغییری نخواهد کرد.

«اگر رد کردند هرگز و هرگز، در انتخابات شرکت نمی‌کنم.

فردا نگویند گفته بروید رأی سفید بدهید یا اسم من را بنویسید و این کار و آن کار را بکنید یا از کسی دفاع می‌کند! من حتی از دوستان نزدیک و همکارانم که خیلی به آنها علاقه دارم هرگز حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد» (کانال تلگرامی دولت بهار رژیم ۲۸ اردیبهشت).

 

روزنامهٔ جوان وابسته به سپاه پاسداران در مورد جنگ گرگها در سیرک انتخابات نوشت: در آستانه انتخابات پیش‌رو مواردی از بداخلاقی و تخریب را مشاهده می‌کنیم که پیامد‌ها و تبعات آن بسیار خسارت‌بار و فاجعه‌آمیز است. اگر این رویه ناصواب و خسارت‌بار اصلاح نشود، دیر یا زود می‌تواند دامن دیگران و حتی مرتکبان به آن را نیز بگیرد (روزنامهٔ جوان رژیم۲۸ اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5f27017-dde4-4f95-a89b-ff35ee1b2fd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات