728 x 90

جنگ سیرک انتخابات؛ حسن خمینی: نمی‌شود شما منتخب کنید و بگویید به او رأی بده!

آخوند حسن خمینی
آخوند حسن خمینی

در ادامه جنگ گرگها بر سر کرسی ریاست‌جمهوری رژیم، حسن خمینی نوه خمینی ملعون که خامنه‌ای از ابتدا وی را از ورود به کاندیداتوری انتخابات منع کرد، خطاب به خامنه‌ای و باند وی گفت: «انصاف داشته باشید، نمی‌شود شما منتخب کنید و بگویید به او رأی بده! اگر می‌گوییم حکومتی که اقبال عمومی را ندارد مشروع نیست، حکم خداست. وقتی می‌گوییم اقبال عمومی، نظر جمهور (اکثریت)، شرط مشروعیت نظام است و انتخابات مشروعیت‌ساز است، از این جهت است که اقبال عمومی از نظر امام جزیی موضوع است.

جامعه باید خودش همراه باشد، خودش همدل باشد. نمی‌شود برای مردم تصمیم‌گیری کرد. دوستان انصاف داشته باشند. شما حق رأی دارید، من هم حق دارم آن کسی که دلم می‌خواهد را انتخاب کنم. هر کدام که اکثریت را کسب کردیم محل اطاعت است. نمی‌شود تو برای من منتخب کنی و بگویی به این رأی بده!» (سایت حکومتی انصاف نیوز - ۹خرداد۱۴۰۰).

 

لازم به توضیح است که حسن خمینی که با توصیه خامنه‌ای از داوطلب شدن برای نمایش انتخابات کنار رفته بود روز چهارشنبه ۵خرداد در واکنش به قلع و قمع کاندیداهای نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان ارتجاع گفت: «اگر جای نامزدهای تأیید شده بودم، انصراف می‌دادم».

سایت حکومتی جماران به‌نقل از حسن خمینی نوشته است: «دولت برآمده از این انتخابات توان حل هیچ مشکلی را ندارد و ناتوان در حل مسائل، صحنه را ترک خواهند کرد».

حسن خمینی شورای نگهبان را متهم کرد که با رد صلاحیت گسترده "تیشه به ریشه انقلاب" زده و هشدار داد که "هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوری باشد یک حرکت ضدانقلابی است".

 

در پاسخ به حسن خمینی، آخوند مهدی طائب سرکرده قرارگاه ضد عمار با حمله به وی گفت: به مرحله خالص‌سازی از انقلاب رسیده‌ایم و قطعاً پیروز خواهیم شد!

آخوند مهدی طائب گفت: «شنیدم آن نوه امام گفته اگر من جای اینها بودم، استعفا می‌دادم. حالا آدم متوجه میشه که چرا مقام رهبری به ایشون گفت به صلاحت نیست بیایی رئیس‌جمهور بشوی. آقای نوه امام، اگر با این دید می‌رفتی جلو، معلوم نبود (نظام) را به کجا می‌رساندی. به گنده‌تر از شما که شما شاگرد شاگرد او هم حساب نمی‌شوی (منتظری)، امام برای او نوشت، گفت به‌دلیل دیدگاههایت اگر تو رهبر می‌شدی حکومت را به دست لیبرالها و به دست آمریکا می‌سپردی، شما خیلی خوب است نوه امام که بوی آن رنج‌نامه پدرت را بخوانی، عبرت بگیری از تاریخ یا فرق نمی‌کند آقایی که شما ناصح مردم هستید و می‌آیید عرض کنم خدمت شما که نسبت به حفظ اموال و اینها مردم توصیه می‌کنید (تلگرام اعتماد آنلاین رژیم - ۸خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26ab509b-f62a-48de-930d-5dbeaaca622a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات