728 x 90

جنگ باندهای نظام شقه شده، به‌دنبال نامه پزشکیان به مخبر در مورد عزل و نصبها

پزشکیان
پزشکیان

به‌دنبال نامه پزشکیان به مخبر در مورد عزل و نصبها، جنگ گرگها در نظام شقه شده آخوندی بر سر این موضوع ادامه دارد
رسانه حکومتی خبر فوری تحت عنوان «انتصابهای دقیقه نودی در دولت سیزدهم، نامه پزشکیان اثر نکرد»! با انتشار سندهایی، نوشت: به‌رغم دستور صریح محمد مخبر و نامه مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، انتصابهای دقیقه نودی صولت مرتضوی، وزیر کار هم‌چنان ادامه دارد.
به گزارش انتخاب، در ادامه انتصابات و عزل و نصب‌های دولت سیزدهم، وزیر صمت، قائم‌مقام خود را رئیس «کارگروه توسعه صنایع میکرو الکترونیک» کرد.

اسناد ۱

این رسانه حکومتی می‌افزاید:
پس از حرف و حدیث‌هایی که در فضای رسانه‌یی کشور در خصوص برخی عزل و نصب‌ها در دستگاههای اجرایی شنیده می‌شد، نامه دیروز پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب به سرپرست ریاست جمهوری، موضوع را وارد فاز تازه‌یی کرد. حالا اسنادی رسیده که عزل و نصب‌های دقیقه نودی در بخش‌هایی از دولت سیزدهم را حتی یک روز پس از بخشنامه مهم محمد مخبر تأیید می‌کند.
اسناد نشان می‌دهد که در یکی از معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی و در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز طی روزهای اخیر احکامی جهت بکارگیری برخی اشخاص در پست‌های گوناگون صادر شده است.

اسناد ۲

این رسانه حکومتی به‌نقل از انتخاب نوشت علی اصغر عنابستانی، عضو مجلس یازدهم که به مجلس دوازدهم راه نیافت، از وزیر کار حکم عضویت در هیأت مدیره صندوق کارکنان فولاد گرفته است.

اسناد ۳


عباس عبدی معاون سابق دادستان رژیم درباره انتصابات دقیقه نودی در دولت گفت:
تمام این انتصابات و قراردادهایی که منعقد شده قطعاً باز بینی و به‌صورت پیش‌فرض رد و فاسد تلقی خواهد شد مگر این‌که خلافش ثابت شود.
تلگرام چند ثانیه (رژیم) ۲۱تیر ۱۴۰۳

بهادری جهرمی سخنگوی دولت باقیمانده از رئیسی درباره جنگ گرگها بر سر چپاولها، نوشت: «پس از ادعای استعفای کابینه، مدعی خالی کردن سدها شدند که پاسخ داده شد؛ آنگاه بدهیهای ۱۰سال گذشته و شهرداریها را به‌نام دیگری جا زدند!
لطفاً آرامش فکری منتخب مردم را با فضاسازی خلاف واقع بهم نزنید. حیف است به‌جای آماده خدمت شدن، این‌قدر زود با ‎سهم‌خواهی دولت جدید را درگیر حاشیه کنید!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af6e06d3-6305-4e93-b717-aa356924911d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات