728 x 90

جنبش «فتح» : رژیم ایران از خون فلسطینی‌ها برای نمایش نفوذ منطقه‌یی خود سوءاستفاده می‌کند

محمد الحورانی
محمد الحورانی

محمد الحورانی، عضو شورای انقلابی جنبش «فتح» وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: رژیم ایران از خون فلسطینی‌ها به‌عنوان کارتی برای نمایش نفوذ منطقه‌یی خود سوءاستفاده می‌کند.
به‌گزارش العربیه، محمد الحورانی، چهارشنبه ۶دی گفت: «بخشی از جوانان عرب فریب شعارهای رژیم ایران را خوردند و باید متوجه خطر آن شوند». او در ادامه تصریح کرد که حماس یک سازمان فلسطینی است و امیدواریم که ائتلاف‌های سوءاستفاده‌گر منطقه‌یی را کنار بگذارد.


اظهارات الحورانی پس از آن بیان شد که پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه خامنه‌ای در مورد انتقام رضی موسوی پاسدار سرتیپ به هلاکت رسیده در دمشق برای این‌که خامنه‌ای و سپاهش از تک و تا نیفتند گفت: اسرائیلی‌ها منتظر انتقام سپاه و پاسخ به ترور موسوی باشند. وی ناگزیر برای اقناع مخاطبان خود به صراحت گفت طوفان الاقصی یکی از انتقامهای هلاکت قاسم سلیمانی بوده است.

آش خامنه‌ای و سخنگوی سپاهش آن‌قدر شور بود که حماس مجبور به تکذیب رسمی شد.

جنبش حماس در یک موضع‌گیری رسمی گفت: انگیزه‌ها و دلایل عملیات طوفان اقصی اعلام شده است و در صدر آنها خطراتی است که مسجد الاقصی را تهدید می‌کند و این صحیح نیست که جواب به‌قتل قاسم سلیمانی بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8087641f-a490-4ef9-9b4c-0d64243f4ffb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات