728 x 90

جنبش دادخواهان و آزادگان از برنامه خود برای سازمان دادن ۱۵۰کانون انقلابی خبر داد + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۶شهریور ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۱۶شهریور ۱۴۰۲
  • در سالگرد قیام سراسری و در آستانه جمعه خونین زاهدان، جنبش دادخواهان و آزادگان از برنامه خود برای سازمان دادن ۱۵۰کانون انقلابی در تیمهای ۳ تا ۵نفره خبر داد.
  • تلگرام جنبش دادخواهان اعلام کرد رزمندگان این کانونها از جوانان انقلابی در مناطق خاش، تفتان، گوهرکوه، پشت‌کوه، سنگان، اسماعیل‌آباد، نازیل، نوک‌آباد، کارواندر، ایرندگان، اسکل‌آباد، دهپابید، کهنوک، میرآباد و تمندان تشکیل می‌شود.
  • جنبش دادخواهان و آزادگان در بلوچستان از جوانان پیشتاز در این مناطق خواست برای انجام مسئولیت هر چه زودتر دوستان مورد اعتماد خود را در تیم های ۳ تا ۵نفره شکل بدهند.
  • تلگرام جنبش دادخواهان و آزادگان از هلاکت دو نیروی امنیتی لباس‌شخصی در شهرستان تفتان (نوک آباد) توسط جوانان مسلح بلوچ خبر داد.

سخنگوی مجاهدین در سالگرد قیام سراسری از همه جوانان انقلابی و پیشتاز در شهرها و مناطق مختلف ایران‌زمین از جمله جوانان سلحشور لر و بختیاری و کرد و عرب و ترکمن خواست برای دفاع از خلق و میهن در برابر پاسداران و آخوندهای اشغالگر، کانون‌های مسلح متناسب با وضعیت خود را در چارچوب ارتش بزرگ آزادی مردم ایران برپا دارند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/064935c8-2105-4020-8f67-c97d7383006b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات