728 x 90

جنایت؛ پنهان‌کاری و باز هم دروغ

همان‌طور که پزشکان و اغلب کارشناسان رژیم هشدار داده بودند، با بازگشایی کارها میزان تلفات و گسترش ویروس مرگبار افزایش یافت اما آخوند حقه‌باز در منتهای وقاحت گفت: «هم بستریها کمتر شدند هم بستری‌هایی که حالشان خطرناک هست نسبت به قبل یک مقدار کمتر شده‌اند و همه آنهایی که جزوه فوتیها بودند کاهش پیدا کردند در این روزها».

در همین روز رئیس ستاد کرونای تهران ضمن ابراز نگرانی از فرجام کار به افزایش آمار بیماران اشاره کرد: «نسبت به روز قبل ما ۷درصد رشد جدید بستری در بخش ویژه تهران را داشتیم... ممکن است بیماران بدحال‌تری این روزها به بیمارستان مراجعه کنند».

-گزارشگر: ۷درصد افزایش داشتید؟

-زالی: بله ۷درصد نسبت به روز قبل.

کار به‌جایی رسید که جهانگیری رسما از خودیهای نظام خواست آمارهای دروغ را تأیید کنند: «هر روز که می‌خواهند خبر آمار بگویند بلافاصله می‌گویند که اما دیگران می‌گویند که این آمارها درست نیست. آنها پمپاژ‌ این می‌کنند که در واقع بتوانند این مردم را مایوس بکنند، ما نکنیم».

آمارها را شورای شهر تهران هم قبول نمی‌کند.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران ـ‌ یکشنبه اول اردیبهشت ۹۹: «نظر متخصصان و سایر بررسیها نشون میده آمار ابتلا و قربانیان کشور میتونه بیشتر از آمار اعلام شده و عدد رسمی باشه».

طبق سندی که توسط یک پرستار افشا شد بیمارستانها مجبورند سند جعلی تولید کنند.

صحبت‌های یک پرستار: «چند روز پیش یه دستورالعمل از طرف وزارت بهداشت واسه ما اومد.. نوشته وضعیت تعیین‌تکلیف بیماران در صورت بستری در بیمارستان در سامانه بستری لحاظ گردد و پس از ترخیص یا فوت وضعیت ترخیص تغییر نماید. در صورتی که بیمار فوت نماید الزامی‌ست بیمار فرم ناشی از فوت تنومونی برای وی تکمیل گردد. یعنی این‌که ما باید پرونده رو عوض کنیم بنویسیم به جای کرونا طرف مثلا حالا عفونت حاد ریه داشته و فوت کرده حالا خودتون فکر کنین که چه جوری آمار اومده پایین»!

این است کرونای ولایت، عامل پنهان‌کاری و قتل ملت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d87f82c6-5442-4e9c-9357-eeb859b1784b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات