728 x 90

جمهوری‌خواهان آمریکا توئیتر را به خاطر پستهای تهدید‌آمیز رژیم ایران علیه مقامات سابق آمریکا سرزنش کردند

توئیتر
توئیتر

به گزارش العربیه روز سه‌شنبه ۲۱دی شماری از قانونگذاران جمهوریخواه آمریکایی برای آنچه «استانداردهای دوگانه» و «سهل‌انگاری» و «عدم مقابله فعال» توئیتر با تهدیدهای رژیم جمهوری اسلامی علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، و برخی مقامات دولت وی می‌دانند، این رسانه اجتماعی را مورد سرزنش قرار دادند.

در سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی، سرکرده سابق «نیروی تروریستی قدس» سپاه پاسداران، که به دستور دونالد ترامپ در ژانویه سال۲۰۲۰ انجام شد، حساب توئیتری منتسب به سپاه پاسداران ایران مدعی شد «انتقام خون» سلیمانی را از «قاتلان» وی خواهد گرفت.

برخی قانونگذاران آمریکایی به وبگاه «واشنگتن فری بیکن» گفتند در حالی که مدیران توئیتر ادعا می‌کنند «خشونت و تهدید» در این رسانه اجتماعی جایی ندارد، به مقامات ارشد رژیم ایران، سپاه پاسداران، و بسیاری از گروه‌های تروریستی اجازه می‌دهند از توئیتر برای ترویج خشونت علیه ایالات متحده و متحدانش استفاده کنند.

جیم بنکس، نماینده جمهوریخواه ایندیانا و عضو «کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان»، گفت به‌نظر می‌رسد توئیتر با تهدیدهایی که ترامپ را هدف قرار می‌دهد، «مشکلی ندارد».

گرگ استیوب، نماینده جمهوریخواه فلوریدا و عضو «کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان گفت: «طبقه‌سالاران افراطی توئیتر به سپاه پاسداران اجازه می‌دهند پرزیدنت ترامپ را تهدید به مرگ کند، اما حساب کاربری او را به‌خاطر فراخوان برای تظاهرات مسالمت‌آمیز حذف می‌کنند. تا آنجایی که من می‌دانم، تهدید به مرگ تحریک به خشونت است».

پت فالون، نماینده جمهوریخواه تگزاس و عضو «کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان»، نیز توئیتر را به «عدم رعایت بی‌طرفانه دستورالعمل‌های خود» متهم کرد. به‌گفته وی: «آیین‌نامه و سیاست‌های ایمنی توئیتر می‌گوید "شما نمی‌توانید علیه فرد یا گروهی از مردم تهدید به خشونت کنید." اگر این‌طور است، چرا بزرگترین رژیم حامی تروریسم در جهان، ایران، اجازه دارد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را تهدید به‌قتل کند؟»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/603e6461-7fb1-4add-8a39-d08fcca722e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات