728 x 90

جمعه بازار تهران، آخوند موحدی کرمانی:‌ مراقب باشید از دشمن نباید ترسید

آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی

آخوند موحدی کرمانی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران هراس حکومت آخوندی را از گسترش قیامهای مردم عراق و لبنان علیه دست‌نشاندگان ولایت‌فقیه در این کشورها برملا کرد و گفت:

«اونچه که در روزهای اخیر شاهد بودیم و شنیدیم فقط اعتراض و مطالبه اصلاحات اقتصادی نبود دشمنان عراق هم بیکار ننشستند و از گوشه‌ای وارد شدند و در بعضی شهرها به‌خصوص در بصره و عماره به خشونت روی آوردند.

و جمع کثیری را کشته و عده بیشماری را مجروح نمودند حتی بعضی... را قطعه قطعه کرده و بعضی را در آتش سوزاندند.

توجه کنیم که دشمن مترصد ببیند یک فرصتی به‌دست می‌آید بر موج سوار میشه و این اوضاع را به‌وجود بیاورد.

سفیر آمریکا هم در عراق طبق اطلاعی که پیدا کردیم به‌طور علنی حمایت از خشونت می‌کند و با صراحت نیروهای انتظامی عراق را از کنترل این رفتارها منع می‌کند.

نکته‌ای که باید عرض کنم در اعتراضات عراق بعضی گروه‌های منحرف که ما اونها را شیعه انگلیسی می‌دانیم هم نفوذ کرده و به‌خصوص در کربلا بصره و عماره جنایاتی مرتکب شدند.

استعفای نخست‌وزیر می‌تواند سبب تشدید اعتراضات خیابانی شده و در نهایت طوایف مختلف را با یکدیگر درگیر نماید از این رو به برادران از طوائف مختلف شیعه، مسیحی، سنی به‌خصوص به رهبران اونها توصیه می‌کنیم مراقب باشند، لبنان دشمنان خشمگینی دارد اینها در کمین هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4460079-c889-4a8e-a25c-e9aab024d4f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات