728 x 90

جمعه بازارهای رژیم ویترین نمایش وحشت رژیم از قیام و اعتراض جوانان

قیام و اعتراض در ایران
قیام و اعتراض در ایران

جمعه‌بازارهای رژیم در سراسر کشور، هم‌چنان صحنهٔ کر مشترک و گوشخراش ابراز وحشت گماشتگان خامنه‌ای از قیام بزرگ مردم ایران و استمرار آن در تمامی شهرها بود:

در همدان آخوند شعبانی در حالی که جوانان قیام‌آفرین را دشمن می‌نامید گفت: «دشمن قصد دارد آتش فتنه‌ها و آشوب‌ها را در کشور ما روشن نگاه دارد،.. نیروهای اطلاعاتی کشور باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند».

 

در بجنورد آخوند یعقوبی با وحشت از عمق و استمرار قیام گفت: «با گذشت زمان و مشخص شدن زوایای حوادث اخیر، عمق فاجعه بیشتر به نمایش درمی‌آید.. خسارات حوادث اخیر بیشتر از خسارت‌های فتنه ۸۸بود... دشمن طی این ۴۰سال همواره دنبال ایجاد فتنه بوده و در ادامه نیز دست‌بردار نخواهد بود».

 

در شهرستان پیشوا آخوند باقری گفت: «هدف کوتاه مدت آنها همین آشوبها و فتنه هاست تمام هدف آنها این بود که سال ۹۸نظام را نابود کنند».

وی سپس با ابراز وحشت از فضای انفجاری جامعه گفت: «مسوولین، به جای فرافکنی در این دو سال خدمت کنید بیشتر آشوبها در مناطق فقیرنشین اتفاق افتاد چرا فقط سراغ فقرا آمدند آن‌که ولنجکنشین است گرانی برایش مهم نیست، مسئولان به فکر فقرا و حاشیه‌نشین‌ها باشند. در پیشوا مگر کم حاشیه‌نشین داریم؟ در پیشوا آب خوردن و بیمارستان نیست تاکی مردم تحمل کنند مردم ناراضی اند».

 

در اردبیل آخوند عسگربیگی گفت: «دشمن هرگز نخوابیده و باید همه هوشیار باشند».

 

در شهر ری آخوند علی شاهچراغی گفت: «هر چه از آشوب و اغتشاشات اخیر جلوتر می‌رویم ابعاد بیشتری از این حوادث مشخص می‌شود... هدف آنها از بین بردن امنیت در ایران مثل کشورهای همسایه بود و برای این کار نیروهای خود را با مهیا کردن شرایط و امکانات سخت افزار و نرم افزاری در داخل و خارج کشور آموزش داده بودند».

 

در شهر کرد آخوند نکونام گفت: «برای هر مرحله‌ این فتنه، از سال‌های قبل برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کلانی صورت گرفته...».

 

در بروجن آخوند هراتی مطلق گفت: «این حوادث تمام شدنی نیستند و هم‌چنان توطئه‌ها ادامه دارد».

 

علاوه بر وحشت از قیام مردم ایران که سراپای رژیم را فرا گرفته، قیام عراق و پیروزیهای بزرگی که مردم عراق در برابر رژیم اشغالگر آخوندی و عوامل و مزدورانش به دست آورده‌اند نیز وحشت رژیم آخوندی را مضاعف کرده است:

در رشت، آخوند فلاحتی حکم اعدام قیام‌کنندگان عراقی را صادر کرد و گفت: «کسانی که کنسولگری جمهوری اسلامی در نجف را به آتش کشیدند، اراذل و اوباش بودند و مستحق اعدام‌اند چرا که به جنگ با نظام اسلامی آمده‌اند؛ البته دولت عراق از ایران عذرخواهی کرده و حساب ملت عراق را از این اراذل جدا کردند».

 

در سلطانیه آخوند حسینی نسب گفت: در مورد حوادث عراق و حمله به کنسولگری ایران در نجف... ملت عراق با حمایت از مواضع مرجعیت شیعی دشمنان را ناکام خواهند گذاشت... این حوادث نشانگر دشمن واحد ملت ایران و عراق است.

 

در اردبیل، آخوند عاملی گفت:‌ ملت عراق محال است که به کنسول‌گری ایران صدمه بزنند. افراد ابوبکر بغدادی، ابو مصعب زرقاوی و... نقاب به چهره می‌کنند و به کنسول‌گری ایران صدمه می‌زنند از آن طرف آمریکا وانمود می‌کند که ملت عراق این کار را کرده است.

 

در شهر ری آخوند شاهچراغی گفت: سرکنسولگری ایران در عراق در ادامه حوادث اخیر ایران به آتش کشیده شد... دشمنی که در ایران شکست خورد به‌دنبال انتقام و آشوب به‌پا کردن در منطقه با ایفای نقش اصلی و اساسی دست به این کار زد که پاسخ و سیلی محکم آن را دریافت خواهد کرد.

 

در قم آخوند اعرافی در حالی که قیام مردم در ایران و عراق و لبنان را به آمریکا و اسراییل و سعودی نسبت می‌داد، گفت: بدانید که نقشه جدیدی طراحی شده است و آنها می‌خواهند که قدرت جبهه مقاومت را با اغتشاش کاهش دهند؛ در ایران، لبنان و عراق و... این مسأله دنبال شده است.

 

در سمنان آخوند شاهچراغی گفت: «دشمنان به‌دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران بودند و به‌دنبال پیاده کردن توطئه‌های خود در عراق هستند... آمریکا و مزدورانش اقداماتی را علیه ایران در منطقه آغاز کرده‌اند و باید بدانند که با حمله به کنسولگری ایران در کشور عراق راه به جایی نخواهند برد.

 

در شهر کرد آخوند نکونام گفت: «غائله عراق و لبنان، ناامن‌سازی نظام و رساندن این آشوب‌ها به انتخابات برای ضربه اصلی، جزو برنامه‌های شیطانی دشمن بود».

 

در بروجن آخوند ‌هراتی‌ مطلق گفت: «دشمنان به‌دنبال تحریک احساسات مردم ایران و عراق هستند ما تابع نظر رهبر معظم انقلاب و مرجعیت عراق هستیم، سفارش ما به مردم عراق این است که پیرو مرجعیت باشند».

 

تشدید بحران درونی و عمق یافتن شقه و شکاف در رژیم بر اثر قیام نیز در آه و فغانهای گماشته‌های خامنه‌ای نمایان بود و اغلب آن را با حملات شدید به دولت روحانی توأم کرده بودند:

در کرج آخوند حسینی همدانی گفت: «مسببین و کسانی که در قضیه بنزین سوء تدبیر و سوء‌مدیریت داشتند و خسارات فراوانی را به کشور وارد کردند از چنگ دستگاه قضا با عناوین مختلف رها نشوند، چرا باید اجازه داد مدیری که به‌خاطر عملکردش تا استیضاح در مجلس پیش رفته با استعفا صورت مسأله پاک شود و سؤال‌ها بی‌پاسخ بماند؟!».

 

در لواسانات آخوند معتمدی گفت: «این اقدام صحیح (افزایش قیمت بنزین) به بدترین نحو ممکن اجرا شد و هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری روی دست نظام و ولایت گذاشت... کسانی که در جایگاهی هستند و کوتاهی می‌کنند یا کار را بلد نیستند باید محاکمه شوند؛ این افراد وقتی ناتوانی خود را تشخیص می‌دهند موظف به ترک آن منصب هستند».

 

در لنگرود آخوند سلیمانی گفت: «بعضی از سیاست‌گذاریهای مسؤولین زخمی عمیق بر پیکره مردم گذاشته و دشمن با استفاده از این زخم به‌دنبال ایجاد اغتشاش در کشور است».

 

در ارومیه آخوند قریشی گفت: «مسوولان متأسفانه با رهبری همراه نبوده و همگام با رهبری حرکت نمی‌کنند».

 

در بیرجند آخوند نوفرستی گفت: دشمن به‌دنبال این است که در اتفاقات گوناگون همه کم‌کاری‌ و آسیب‌های موجود در جامعه را به حساب اصل نظام بگذارند،... این سخنان درست نیست که گفته شود من نیز صبح جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شدم.

 

در دماوند آخوند فتاح دماوندی گفت:‌ این‌که شخص اول اجرایی مملکت و رئیس دولت بگوید که من هم صبح جمعه فهمیدم که قیمت بنزین تغییر کرده، مردم را ناراحت می‌کند؛ استانداران و فرمانداران خبر داشتند... وزیر کشور می‌گوید که ۲۴ساعت قبل همه کارگران پمپ بنزین‌ها و جایگاهها می‌دانستند که ساعت ۱۲پنج‌شنبه، این طرح اجرا می‌شود... مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی آن شب جمعه همه آماده‌باش بودند، چطور می‌شود که رئیس‌جمهور مملکت بگوید که من صبح فهمیدم؟!».

در ابهر آخوند رحیمی گفت: چرا دولتمردان بی‌تدبیری کردند و ساختار گذشته را بهم زدند و همه مدیریت سوخت را زیر سؤال بردند و در شعار انتخاباتی خودشان دو نرخی شدن را موجب فساد دانستند، اما اکنون چرا شعار انتخاباتی خود را فراموش کردند، آیا فکر می‌کنند مردم شعارهای آنها را فراموش کرده‌اند؟ توصیه می‌کنم با مردم رو‌راست و زلال باشند و بیایند به‌خاطر اشتباهاتشان مردانه از مردم بزرگ عذرخواهی کنند.

در قرچک، آخوند اسماعیلی گفت: بعضی مسئولان با سرپیچی و یاری نکردن نقشه‌ها و طرح‌ها رهبری را تباه ساختند، با سستی کاری و مواضع انفعالی، دشمن طمع کار شد وابستگی و دلبستگی به بیرون کشور را تعطیل شده است.

 

در اظهارات گماشتگان خامنه‌ای در جمعه‌بازارهای رژیم، سوزوگداز از ضربه‌یی که قیام مستقیماً به خامنه‌ای و ولایت فقیه وارد کرده نیز بارز بود:

در لواسانات، آخوند معتمدی گفت: هر جا فتنه و آتش‌افروزی وجود دارد نوک پیکان به سمت ولایت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fff79b4e-5b4b-4cb1-8631-d17f1e308b11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات