728 x 90

جلسه کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران
کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران

جلسه کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات:

جبهه انقلابی و دموکراتیک خلقهای ایران باید تقویت شود

که علیه هر دو رژیم سلطنتی و آخوندی

بیشترین مبارزه و مقاومت را از خود نشان داده‌اند

 

آنان که به آزادی و حقوق ملیتهای تحت ستم ایران اعتقاد راسخ دارند

شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران

و سازمان خبات کردستان ایران

 

دبیرکل خبات خاطرنشان کرد

بهانه‌های رژیم ایران برای حمله به نیروهای سیاسی کردستان ایران و اقلیم کردستان

بی‌اساس و غیرواقعی است

 

سازمان خبات کردستان ایران از برگزاری جلسه کمیته مرکزی این سازمان در روز یکشنبه ۳۰بهمن ۱۴۰۱برای بررسی اوضاع داخلی کردستان ایران و منطقه و هم‌چنین موقعیت انقلاب و جنبش آزادیخواهی ایران خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای جلسه کاک باباشیخ حسینی دبیرکل سازمان گزارشی از کار و فعالیت ارگانهای سازمان و ارزیابی سیاسی از وضعیت کردستان و جنبش آزادیخواهی در سراسر ایران و منطقه ارائه کرد.

به گزارش دبیرخانه سازمان خبات، دبیرکل این سازمان از جمله تأکید کرد که ملت کرد نه حالا و نه در گذشته نخواسته و نمی‌خواهد تبعیض جنسی و ملی و طبقاتی روا داشته شود و در همین چهارچوب سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری یک ایران دموکراتیک، سیستم عدالت اجتماعی بدون تبعیض ملی را می‌خواهد و این به‌معنای نفی هر گونه رژیم دیکتاتوری و زن‌ستیز و فاسد است.

وی حملات موشکی، پهپادها و اقدامات تروریستی رژیم دیکتاتوری علیه سازمانها و احزاب سیاسی کردستان ایران و علیه شهرها و مناطق و مردم بی‌گناه اقلیم کردستان عراق را محکوم و اعلام کرد: بهانه‌های رژیم ایران برای حمله به نیروهای سیاسی کردستان ایران و اقلیم کردستان، بی‌اساس و غیرواقعی است.

 

کاک باباشیخ حسینی در مورد جنبش آزادیخواهی ایران گفت: «پس از انزوا و محاصره رژیم توسط جامعه جهانی، متأسفانه کشورهای غربی ضمن اقدامات مثبت برای ایجاد فشار بیشتر روی رژیم آخوندی اما با دادن فرصت برای پسر شاه و پس‌مانده‌های رژیم سلطنتی و افراد مشکوک یکبار دیگر تلاش می‌کنند مبارزه و انقلاب خلقهای ایران را قربانی منافع خود بکنند. به همین دلیل است که در این وضعیت کنونی لازم است این جبهه انقلابی و دموکراتیک خلقهای ایران تقویت شود که علیه هر دو رژیم سلطنتی و آخوندی بیشترین مبارزه و مقاومت را از خود نشان داده‌اند و بهای انسانی زیادی پرداخت کرده‌اند و به آزادی و حقوق ملیتهای تحت ستم ایران اعتقاد راسخ دارند: شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران و سازمان خبات کردستان ایران است.

 

دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران درباره اشتباهات غرب در برخورد با رژیم آخوندی گفت: پرداخت امتیازات و مماشات غرب این رژیم را در آشوبگری جری‌تر کرده است. غرب به جای این‌که از مداخله جویی رژیم ایران برای ایجاد هرج و مرج در کشورهای همسایه ایران و خاورمیانه جلوگیری کند، با سیاست سازش و گفتگو، این رژیم را به گونه‌یی پر رو کرده که امروز اروپایی‌ها را در قلب اروپا هدف قرار داده‌اند. بنابراین بهتر است غربی‌ها سیاست‌های خود را مورد تجدید نظر قرار دهند و دریابند که انقلاب آزادیخواهی و دمکراتیزه کردن ایران، یگانه راه است. زیرا فقط در یک ایران آزاد و دموکراتیک است که ایرانیان از این وضعیت اسف‌بار رها می‌شوند و منطقه جهان نیز به امنیت و آرامش خواهند رسید

دبیرخانه سازمان خبات کردستان ایران در خاتمه گزارش خود از جلسه کمیته مرکزی این سازمان اعلام کرد: کمیته مرکزی در مورد گزارش کنگره هفتم سازمان تصمیم‌گیری کرد. هم‌چنین فعالیت و دایرکردن انجمن تدارک کنگره و انجمنهای دیگر، مورد تصویب قرار گرفت و اعضای این انجمن‌ها انتخاب شدند.

(سایت سازمان خبات کردستان ایران اول اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22decd61-d61c-4988-974e-f35d35076177"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات