728 x 90

جاودانگی و درگذشت مجاهد پاکباز اشرفی محسن حسن‌کاویار

مجاهد پاکباز محسن حسن‌کاویار
مجاهد پاکباز محسن حسن‌کاویار
  • جاودانگی و درگذشت مجاهد پاکباز اشرفی محسن حسن‌کاویار در آلبانی پس از ۳۶سال نبرد بی‌وقفه با رژیم آخوندی در صفوف مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران.
  • مجاهد خلق محسن حسن‌کاویار این فرزند دلاور مردم کرمانشاه متولد ۱۳۴۴ پس از نبردی سخت و دلیرانه با بیماری، به سوی یاران صدیق و شهیدش پرکشید.
  • محسن حسن‌کاویار در آذر۱۳۶۶ هنگامی که در سربازی اجباری در جنگ ضدمیهنی بود، در عملیات عین‌خوش ارتش آزادیبخش ملی ایران اسیر شد اما چند ماه بعد در زمانی که فرمانده ارتش آزادیبخش او را آزاد کرد تا به ایران نزد خانواده‌اش برود امتناع کرد و متعاقباً به صلیب‌سرخ هم نوشت که می‌خواهد در ارتش آزادیبخش با مجاهدین بماند و با رژیم خمینی بجنگد.
  • محسن دلیر و جنگاور در عملیات فروغ جاویدان و عملیات مروارید و چندین مأموریت رزمی در سالهای ۱۳۷۶ و ۱۳۷۸ شرکت داشت.
  • مجاهد صدیق محسن حسن‌کاویار در دوران ۱۴ساله نبرد و پایداری در اشرف و لیبرتی و در برابر بمبارانها و محاصره و حملات زمینی و موشکی و شکنجه روانی با ۳۲۰بلندگو با پاکبازی و به بهای جان، ایستادگی کرد.
  • محسن قهرمان در حماسهٔ فروغ ایران در ۶ و۷مرداد ۱۳۸۸ در صف مقدم پایداری در برابر حملهٔ وحوش و مزدوران نیروی قدس به‌سرکردگی دژخیم سلیمانی شرکت داشت.
  • هنگامی که وزارت اطلاعات در اسفند ۱۳۹۴ برخی از مزدوران را تحت عنوان خانواده مجاهدین به‌پشت دیوارهای لیبرتی آورد و از جمله اسم او را صدا می‌زدند، محسن با ابراز خشم و تنفر گفت: من با ناپدری که وزارت اطلاعات برای بردن من نزد رژیم آورده است هیچ نسبتی ندارم. اینها خانواده‌های وزارتی هستند.
  • قهرمان مجاهد خلق در حملات موشکی وحوش قاسم سلیمانی در لیبرتی در عراق با روحیهٔ انقلابی و رویکرد مجاهدی و با شجاعت حداکثر مقابله می‌کرد.

خانم مریم رجوی با تسلیت به همرزمان و یاران مجاهد صدیق محسن حسن‌کاویار، انتخاب مسیر مجاهدت و نبرد بی‌امان با پلیدترین دشمن ایران و ایرانی و پایداری و وفای به عهد محسن تا آخرین نفس را نمونه دیگری از عزم جزم مردم ایران برای برکندن ریشه استبداد دینی، توصیف کرد.
خانم رجوی گفت: جوانان شورشگر مخصوصاً در کرمانشاه راه و رسم جنگاوری محسن را در خیزش و قیام علیه رژیم جلادان ادامه می‌دهند و همرزمان مجاهدش جای او را با تعهد و عزم مضاعف پر خواهند کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0e1a6f2-14fc-419e-bb39-e6386b5702ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات