728 x 90

توجه ویژه مقامات فرانسوی به بحثهای جاری در پارلمان بلژیک درباره معاهده با رژیم ایران

وزارت خارجه فرانسه
وزارت خارجه فرانسه

- وزارت‌خارجه فرانسه به خبرگزاری بلژیک: مقامات فرانسوی با ”توجه ویژه“ بحثهای جاری در پارلمان بلژیک درباره معاهده با رژیم ایران را دنبال می‌کنند.

- وزارت‌خارجه فرانسه: مبارزه با تهدید ناشی از تروریسم، در قلمرو ملی ما و امنیت بین‌المللی، برای فرانسه از اولویت برخوردار است، بدون هیچ‌گونه تساهلی در برابر همه بازیگران، افراد، نهادها یا دولتهایی که تروریسم را ترویج و حمایت می‌کنند.

- وزارت‌خارجه فرانسه: ما قاطعانه به حمله برنامه‌ریزی شده علیه تجمع سازمان مجاهدین خلق ایران که در ۳۰ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت خنثی شد، واکنش نشان دادیم. فرانسه در پشت نام‌گذاری مدیریت امنیت داخلی وزارت اطلاعات ایران در ژانویه ۲۰۱۹ و دو فرد مستقیماً دست‌اندرکار در آماده‌سازی این سوء‌قصد در فهرست اروپایی افراد و نهادهایی است که به‌دلیل اقدامات تروریستی تحریم شده‌اند.

- وزارت‌خارجه فرانسه: در لیست تروریستی اروپایی علاوه بر اسدی، نام هاشمی مقدم، معاون وقت وزارت اطلاعات ایران نیز به اتهام حمایت مالی از حمله برنامه‌ریزی شده، دیده می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6101efc7-47c6-41f2-96a9-deb01461e100"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات