728 x 90

تهاجم مردم به آخوندها و بسیجی‌های رژیم در جریان نمایش انتخاباتی

حمله به امام جمعه میبد
حمله به امام جمعه میبد

چند خبر از تهاجم مردم به آخوندها و بسیجی‌های رژیم در جریان نمایش انتخاباتی اخیر:

در اولین خبر، رسانهٔ حکومتی خبرآنلاین گزارش داد: فردی با یک شئ تیز به امام جمعه موقت میبد، شیخ علیرضا حسنی حمله کرد اما موفق نشد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که حمله به‌امام جمعه خامنه‌ای در میبد یزد در حوزه رأی‌گیری و به‌قصد مجازات او صورت گرفته است. رسانه‌های حکومتی نوشتند که فرد مهاجم دستگیر شده است.
در دومین خبر، خبرگزاری حکومتی رکنا نوشت: سه عضو بسیج در راه شبعه اخذ رأی شمیرانات در «دارآباد» (DARABAD) توسط یک گروه ناشناس مسلح به سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.
در سومین خبر علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج اعلام کرد تاکنون بیش از ۱۰ نفر که قصد اخلال در نظم را داشتند، دستگیر شدند. وی اظهار کرد: یک درگیری در روستای «کره» واقع در بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا اتفاق افتاد که یک مأمور نیروی انتظامی از ناحیه پا با شلیک تیر مجروح شد.
در چهارمین خبر، خبرگزاری حکومتی رکنا گزارش داد: ساعتی پیش، پس از اعلام تمدید زمان رأی‌گیری، اعضای تیم شعبه سیار پردیس (شماره۴) بر اساس برنامه قبلی در فاز ۱۱ انتهای خیابان بنیاد، نبش پرواز مستقر شدند و در حالی که اعضای شعبه در حال آماده کردن صندوقها بودند، یک خودروی پراید سفید رنگ با پلاک قزوین (۷۹) با سرعت نزدیک شده و به‌صورت غافلگیرانه به آنها کوبید. بر اساس گزارش پلیس، این حادثه ساعت ۱۸ و ۳۰دقیقه رخ داد.

بر اساس گزارشهای رسیده تا این لحظه ۵تن به‌شدت زخمی شدند که در میان آنها، معاون فرمانده پایگاه ناحیه مقاومت بسیج پردیس در بومهن به‌علت ضربه مغزی به‌کما رفته و احتمال کشته شدن وی می‌رود.

مهاجمین که دو فرد (یک زن و یک مرد) بودند چهره‌های خود را پوشانده و پس از عمل، سوار یک خودروی دیگری که همدست آنها بود، شده و منطقه را ترک می‌کنند.

پلیس خودروی دوم که یک کیاریو سورمه‌ای رنگ بوده و توسط مهاجمین در یک کوچه فرعی خیابان طلاییه پردیس رها شده بود را پیدا کرد. امری که نشان از اقدامی سازماندهانه برای این جنایت دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28eb4393-ab97-4409-b2a1-ee9fac2f9cf1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات