728 x 90

تناقض‌بافی، پریشان‌گویی و تکذیب یکدیگر پس از دو انفجار مرگبار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی

کرمان - انفجار در نزدیکی قبر جلاد قاسم سلیمانی
کرمان - انفجار در نزدیکی قبر جلاد قاسم سلیمانی

تناقض‌بافی، پریشان‌گویی و تکذیب یکدیگر

پس از دو انفجار مرگبار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی

به‌رغم قدرت‌نمایی‌های پوشالی و ژست‌های امنیتی میان‌تهی در دستگاههای مختلف رژیم آخوندی

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح رژیم در استان کرمان:

۱۵ بمب آماده انفجار در کرمان و «بالای ۶۴ بمب» در سراسر کشور در سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی

 

تکذیب شتاب‌زده سپاه پاسداران

خبرگزاری رسمی رژیم-اطلاعیه سپاه در کرمان مردم به شایعات و خبرسازیهای جعلی توجه نکنند

 

اطلاعیه سپاه کرمان:

هیچ یک از موارد چک شده بمب‌گذاری نبوده است مردم عزیز اخبار حوادث و رخدادها را به‌ویژه از مرکز صدا و سیمای استان دنبال کنند

 

به‌دنبال ادعای کشف و خنثی سازی بیش از ۶۴بمب در سراسر کشور از جمله ۱۶بمب در کرمان سپاه پاسداران خامنه‌ای در کرمان به‌طور سراسیمه در یک اطلاعیه درصدد رفع و رجوع این رسوایی برآمد و آنرا شایعه‌پراکنی دشمنان نظام عنوان کرد

خبرگزاری رسمی رژیم با درج اطلاعیه روابط عمومی سپاه خامنه‌ای در کرمان نوشته است.

خنثی‌سازی بمب توسط تیم‌های یگان چک و خنثی سپاه از سوی سپاه کرمان تکذیب شد.

روابط عمومی سپاه استان کرمان با انتشار اطلاعیه‌یی تأکید کرد:

در روزهای اخیر عوامل و عناصری با موج‌سواری بر حوادث و مسائل پیرامونی جنایت وحشیانه تروریستی اخیر در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی با تولید اخبار و روایت‌های جعلی و دروغ هدفمند در پی القای ناامنی در کشور هستند که بحمدالله با هوشمندی و هوشیاری مردم مواجه شده است.

ایرنا افزود: این اطلاعیه برخی شایعات و دروغ‌پردازی‌ها مبنی بر بمب‌گذاری در برخی اماکن و معابر و خنثی سازی آن توسط یگان چک و خنثی سپاه استان را از جمله شایعات روزهای جاری قلمداد و افزوده است: انتظار است مردم عزیز استان به‌ویژه شهر کرمان اخبار حوادث و رخدادها را از منابع رسمی و مرجع به‌ویژه مرکز صدا و سیمای استان دنبال کرده و همانند گذشته با هوشیاری و بی‌اعتنایی نقشه‌های معاندین و بدخواهان در این‌گونه موارد که درصدد ایجاد ناامنی روانی در جامعه و افکار عمومی است را ناکام گذارند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: به آگاهی مردم قهرمان و سرافراز استان کرمان می‌رساند در روزهای اخیر بر اساس برخی گزارشهای مردمی، یگان چک و خنثی سپاه بررسی گزارشات را دستور کار قرار داده و هیچ‌یک از موارد چک شده بمب‌گذاری نبوده است.

 

آخوند توکلی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح رژیم در استان کرمان در یک قدرت‌نمایی مسخره و پوشالی برای مهار اوضاع درهم ریخته رژیم در باتلاق جنایت و جنگ‌افروزی مدعی شده بود: خبرهایی از تهدیدات دشمن داشتیم و قبلاً تعداد ۱۶بمب آماده انفجار در کرمان کشف شد"و"بالای ۶۴بمب نیز در سراسر کشور کشف شد که قرار بود در مراسم قاسم سلیمانی منفجر شود".

آخوند توکلی در منتهای بلاهت افزود: نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا این مراسم در کمال آرامش برگزار شود"و"تصمیماتی در شورای تأمین نیز گرفته شده بود. عامل انتحاری به‌دنبال جمعیت بود و تا جایی که گیت بازرسی وجود داشته است، جلو آمده است و همان جا که راه برای او مسدود شده است خود را منفجر می‌کند".

وی نسبت به موج نفرت عمومی از رژیم پس از انفجارها در نزدیکی قبر سلیمانی و این‌که چرا دختر خود سلیمانی نبوده و چرا سرکردگان سپاه کشته نشدند، واکنش نشان داد و گفت: افرادی که در فضای مجازی اذهان مردم را تشویش می‌کنند و اقدام به نشر اکاذیب دارند، حتماً شناسایی می‌شوند و با آنها برخورد خواهد شد

(خبرگزاری تسنیم رژیم ۱۷دی ۱۴۰۲)

 

دادستان قضاییه جلادان در کرمان:

۲۳ عنصر داعشی آماده عملیات انتحاری در استان کرمان دستگیر شدند

دو عامل انتحاری دیگر که به‌دنبال انجام عملیات در مراسم کرمان بودند

قبل از برگزاری مراسم دستگیر شدند

امسال وضعیت خاصی بود و تهدیدهایی پس از طوفان‌الاقصی وجود داشت

دریک قدرت‌نمایی مسخره دیگر، بخشی دادستان قضاییه جلاد ان در کرمان اعلام کرد ۲۳ نفر در ارتباط با انفجار بمب در نزدیکی قبر جلاد سلیمانی دستگیر شده‌اند و در حال حاضر مراحل بازجویی و مقدماتی پرونده در جریان است.

وی افزود: "۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد که قدرت انفجار هر کدام از آن بمبها از این جلیقه‌های عامل انتحاری بیشتر بود. امسال وضعیت خاصی بود و تهدیدهایی پس از طوفان‌الاقصی وجود داشت. خبرهایی بود که گروه‌های مختلف از جمله داعش و مجاهدین می‌خواهند، اقداماتی را انجام دهند".

وی هم‌چنین در واکنش به اعتراضات اجتماعی نسبت به کشته شدن تعداد زیادی در اثر انفجارها در نزدیکی قبر جلاد سلیمانی گفت: ما یک‌سری بررسی‌های میدانی را انجام دادیم، جلسه با حفاظت مجموعه‌های مختلف از جمله اطلاعات، سپاه، انتظامی و ارتش برگزار کردیم و نیروهای حفاظت اطلاعات به من اعلام کردند تا این لحظه هیچ قصوری از مجموعه متولی برگزاری سالگرد حاج قاسم سلیمانی انجام نشده است.

دادستان رژیم در کرمان هم‌چنین ادعا کرد: عوامل انتحاری به‌دنبال انجام عملیات در مراسم کرمان بودند که قبل از برگزاری مراسم دستگیر شدند.

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع

افرادی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را سفیدشویی می‌کنند

پس از وقوع عملیات ترور در کرمان نیز دست به کار شدند

دستگاههای مسئول در پیاده‌سازی فرمان رهبر انقلاب

مبنی بر سرکوب و مجازات عاملان و آمران این فاجعه اقدام کنند

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در جلسه ۱۷دی مجلس رژیم نسبت به موج انزجار و نفرت اجتماعی از جنایتها و جنگ‌افروزیهای رژیم و افشاگرییهایی که پس از دو انفجار مرگبار در نزدیکی قبر جلاد سلیمانی بالا گرفته است، آه و ناله سرداد و خواستار تشدید سرکوب شد.

رئیس مجلس ارتجاع هم‌چنین اعلام کرد قانون آخوندی حجاب اجباری به‌زودی ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

پاسدار قالیباف-مجلس ارتجاع ۱۷ دی ۱۴۰۲:

همان افرادی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را سفیدشویی می‌کنند، پس از وقوع عملیات ترور در کرمان نیز دست به کار شدند و تلاش کردند تا اتحاد ملی علیه تروریسم کور را تضعیف کنند البته ملت ایران

بازوهای عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند. لازم است دستگاههای مسئول در پیاده‌سازی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرکوب و مجازات عادلانه عاملان و آمران این فاجعه اقدام کنند.

مجلس شورای اسلامی جهت قانونمند کردن فعالیت تمامی دستگاهها در جهت تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، تصویب لایحه حجاب و عفاف را در دستور کار قرار داد. این لایحه در مراحل پایانی اصلاحات در کمیسیون مربوطه قرار دارد و به‌زودی پس از تأیید نهایی شورای نگهبان به دولت ابلاغ خواهد شد.

(رادیو فرهنگ رژیم ۱۷دی)

 

دژخیم غریب‌آبادی معاون بین‌الملل قضاییه جلادان

معتقدم انتقام باید در بخشهای مختلف انجام شود ترامپ، پمپئو و مکنزی سه متهم اصلی پرونده قتل قاسم سلیمانی در دستگاه قضایی هستند

اینها باید مجازاتشان را متحمل شوند حداقل مجازاتشان عدم احساس امنیتی است که دارند

حاج قاسم خدمات گسترده برای نظام و منطقه انجام داد اگر با داعش در عراق و سوریه نمی‌جنگیدیم باید در ایران با آنها می‌جنگیدیم یک واقعیت است

 

غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قضاییه جلادان در جلسه‌یی تحت عنوان مضحک همایش بین‌المللی «مــرد میــدان؛ حقــوق بشـر» گفت:

حاج قاسم سلیمانی خدمات گسترده برای نظام و منطقه داشت؛ این‌که اگر با داعش در عراق و سوریه نمی‌جنگیدیم باید در ایران با آنها می‌جنگیدیم یک واقعیت است. هم‌چنین محور مقاومت مدیون تلاش‌های حاج قاسم است.

اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار، نقض تمام قواعد منشور ملل متحد است.

غریب‌آبادی اظهار کرد: ما سه مسیر پیگیری قضایی در نظام ایران، قلمرو عراق و دیگری پیگیریهای بین‌المللی را طراحی کردیم. در فضای بین‌الملل هم تنها مرجعی که صالح است دیوان بین‌المللی دادگستری است.

به نظر من این فرآیندها طولانی شده است اما در دو سال گذشته سعی کردیم روند را تسریع کردیم. معتقدم انتقام باید در بخشهای مختلف انجام شود. ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا و مکنزی، رئیس پیشین سازمان تروریستی سنتکام، سه متهم اصلی این پرونده هستند، حداقل مجازاتشان عدم احساس امنیتی است که دارند و می‌بینید سالیانه چقدر برای حفاظت از اینها هزینه می‌شود، اما اینها باید مجازاتشان را متحمل شوند.

(خبرگزاری ایسنا رژیم ۱۷دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/297ff5ed-8a2a-454f-9409-11cbc120342d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات