728 x 90

تماس ۲تن از نمایندگان کنگره آمریکا با رئیس جمهور برگزیده مقاومت و گفتگو پیرامون وضعیت قیام و تحولات ایران

تماس ۲ تن از نمایندگان کنگره آمریکا با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
تماس ۲ تن از نمایندگان کنگره آمریکا با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

تماس ۲ تن از نمایندگان کنگره آمریکا با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و گفتگو پیرامون وضعیت قیام و تحولات ایران

روز جمعه ۸مهر ۱۴۰۱، برد شرمن، نماینده دمکرات، عضو ارشد کمیته خارجی کنگره آمریکا و رندی وبر، نماینده جمهوریخواه، از کمیته علوم و تکنولوژی به‌طور جداگانه و آنلاین با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت دربارهٔ وضعیت قیام مردم ایران و آخرین تحولات گفتگو کردند.

خانم مریم رجوی خواست مردم ایران برای به‌رسمیت شناختن حق دفاع و مبارزه برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی و کسب آزادی و حقوق‌بشر را بیان کرد و گفت: در این موقعیت حساس، بسیار مهم است که جامعه بین‌المللی به حمایت از قیام مردم ایران برخیزد.

آقای رندی وبر نماینده کنگره از حزب جمهوری‌خواه، ضمن حمایت از قیام مردم ایران و تلاش‌های مقاومت برای پیشبرد این قیام گفت:

شما کار فوق‌العاده‌یی می‌کنید و از شما به‌خاطر این رهبری قدردانی می‌کنم. باید مبارزات مردم ایران به‌رسمیت شناخته شود. ما امیدواریم و فراخوان می‌دهیم که دولت آمریکا هم همین کار را بکند و اشتباهی را که در سال ۸۸ مرتکب شدند، نکنند. این یک رژیم قاتل است نباید با آن مذاکره کرد و باید سرنگون شود. ما از مبارزات شما و مردم ایران تمام‌عیار حمایت می‌کنیم و خواستار یک سیاست قاطع هستیم.

آقای رندی وبر افزود: ما تماماً از رهبری شما پشتیبانی و تقدیر می‌کنیم. ما به جامعه بین‌المللی این را می‌گوییم. من امیدوارم پرزیدنت بایدن و هرکس دیگر که از مردم ایران حمایت می‌کند چنین کند. این رژیم جنایتکار باید برود.

در گفتگو با نماینده برد شرمن عضو ارشد کمیتهٴ خارجی کنگرهٔ آمریکا، خانم رجوی، با اشاره و قدردانی از نقش پیشتاز وی در دفاع از مجاهدان اشرفی بر ضرورت حمایت بین‌المللی از خواسته‌های قیام مردم ایران تأکید کرد.

خانم رجوی افزود: همین حالا که ما داریم صحبت می‌کنیم در زاهدان در جنوب شرقی ایران و در اهواز در جنوب غربی مردم دارند با نیروهای رژیم مقابله می‌کنند و تعدادی کشته و تعداد بیشتری مجروح شده‌اند.

در قسمتهای دیگر ایران، مناطق متعددی در حال اعتصاب هستند. مردم ایران به‌طور شبانه‌روزی تصمیم گرفته‌اند رژیم را به چالش بکشند زیرا مصمم به سرنگونی این رژیم هستند و حاضر به پرداخت قیمت آن می‌باشند.

خانم رجوی در بخش دیگری از سخنان خود نقش مقاومت ایران و به‌ویژه زنان را در مقابله با رژیم بنیادگرا و زن‌ستیز آخوندی مورد تأکید قرار داد و گفت: زنان ایران تجربه کرده‌اند که برای رسیدن به برابری و آزادی اول باید این رژیم را سرنگون کنند.

آقای برد شرمن ضمن تحسین شهامت و مقاومت زنان ایران در مقابله با رژیم آخوندها از رهبری خانم رجوی برای دموکراسی در ایران و البته حقوق زنان قدردانی کرد.

وی بر نقش مجاهدین خلق در تلاش برای جایگزین کردن رژیم و این حقیقت تأکید کرد که رژیم به همین خاطر شما را بسیار می‌آزارد و درگیر جنایتهای خطرناکی برای متوقف کردن شما بوده است.

برد شرمن در پایان ابراز امیدواری کرد که روزی بتوانیم پیروزی مردم ایران را در تهران جشن بگیریم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e453ff20-53dd-4331-9c51-4abb910a850e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات